امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37925 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لباس‌های عید فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید

خبرایران: فروشگاه بزرگ ایرانیان با وسعتی بیش از ۶ هزار مترمربع و متشکل از پنج طبقه (دوطبقه زیرزمین، همکف، طبقه اول و دوم)، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را عرضه می‌کند.
لباس‌های عید فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، با نزدیک‌شدن به نوروز سال ۹۸ بوی عید و خریدهای عیدانه فضای فروشگاه بزرگ ایرانیان را پرکرده و مشتریان در تکاپوی خرید عید هستند.

انواع مانتوهای سنتی، جلوباز، دکمه‌دار، مانتو پانچ، بارانی و … تی‌شرت، شلوار، لباس‌های مجلسی، راحتی و اکسسوری‌های بهاری (مانند کیف و کفش، بدلیجات و…) برای خانم‌ها، در رنگ‌ها و مدل‌های جدید موجود است.

انواع کیف، چمدان و پوشاک راحتی مخصوص مسافرت، انواع پیراهن‌های مردانه اسپرت، مجلسی، کت و شلوار برند، کت تک، شلوارهای جین، پارچه‌ای، کتان، لباس‌های راحتی، جوراب و … برای آقایان، و انواع لباس‌های راحتی و مجلسی، مخصوص کودکان (از نوزادی تا ۱۸ سال) و … ازجمله لباس‌های عید موجود در فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌باشد که در مدل‌ها، رنگ‌های متنوع و شاد، با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می‌رسد.

چیدمان این لباس‌ها از اول اسفندماه شروع و در ۱۰ اسفندماه تکمیل شد.

چند توصیه فروشگاه بزرگ ایرانیان برای خرید لباس‌های عید

بهتر است خریدتان را اوایل اسفندماه و یا در روزهایی غیر از پنجشنبه و جمعه و در ساعات خلوت انجام دهید (به دلیل ترافیک خرید در روزهای تعطیلی).

از رنگ‌های روشن و ملایم برای پوشاک بهاره استفاده کنید؛ رنگ‌هایی مانند رنگ‌های پاستیلی، آبی اقیانوسی و گلبهی.

لباس‌هایی تهیه کنید که ضمن راحت بودن، نیازی به تعویض مجدد هنگام پذیرایی از مهمان و در دید و بازدیدهای عید نباشد (مانند سرهمی، تونیک، یا شومیز بلند و…).

خانواده‌هایی که قصد مسافرت نوروزی دارند، خرید لباس‌های اسپرت، راحتی و سبک را در اولویت قرار دهند.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در روزهای عید

مشتریانی که روز تولد و یا سالگرد ازدواجشان در اسفندماه سال ۹۷ باشد، روز مناسبت و دو روز قبل و بعد آن از ۱۰ درصد تخفیف و در ماه مناسبتشان از تخفیف ۵ درصدی بهره‌مند می‌شوند.

واحد حواله

از دیگر خدمات این فروشگاه ۶ هزار متری، فروش اقساطی پوشاک به وسیله حواله است. تعداد قسط و مبلغ آن طبق قرارداد بین سازمان و فروشگاه تعیین می‌شود.

پرسنل سازمان یا شرکت مورد نظر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه و ارائه برگه حواله و تبدیل آن به کارت بنفش رنگ، تمامی پوشاک مورد نیاز خود را در تمامی فصول سال و در زمان تعیین‌شده، خرید کنند.

ساعت کار فروشگاه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iranisnsc.com و شبکه‌های اجتماعی @iranisc تلگرام و iraniansc۱ اینستاگرام مراجعه کنید.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب