امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37926 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانلود قانونی قسمت سوم سریال رقص روی شیشه

خبرایران: قسمت سوم سریال «رقص روی شیشه » به کارگردانی مهدی گلستانه، دوشنبه (۱۳ اسفندماه) توسط موسسه تصویر دنیای هنر و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.
دانلود قانونی قسمت سوم سریال رقص روی شیشه

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، رقص روی شیشه عنوان مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه، فیلمنامه بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده و تهیه کنندگی پیمان جعفری محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده و در ۲۶ قسمت پخش خواهد شد.

مجموعه «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت و در ستایش خانواده است. رعنا و یغما، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

جهت دانلود قانونی قسمت جدید سریال رقص روی شیشه با حجم نیم بها و ۴۰ درصد تخفیف سینما کوروش اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را کلیک کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب