امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3795 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل روابط عمومی بانک دی خبرداد؛

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی / افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بانک دی به‌طور رسمی از روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه

ابراهیم صفرلکی مدیر کل روابط عمومی بانک دی گفت: گروه مالی دی با توجه به برگزاری نمایشگاه بورس بانک و بیمه پیگیر اجراء برنامه‌های ویژه از جمله افتتاح طرح‌های جدید بانکداری اسلامی است.
گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی / افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بانک دی به‌طور رسمی از روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری «ابراهیم صفرلکی» مدیر کل روابط عمومی بانک دی امروز با حضور اصحاب رسانه در نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزارشد.

دراین نشست خبری «ابراهیم صفرلکی» مدیر کل روابط عمومی بانک دی اظهارداشت: گروه مالی دی در 4 روز برگزاری همایش بورس بانک و بیمه برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته که بر اساس نامگذاری انجام شده برای هر روز این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: روز اول با نام «روز بانک و اقتصاد مقاومتی» ویژه برنامه کارگاه آموزشی در قالب نقش رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید حوزه و آشنایی با معاونت بانکی. روز دوم «بانکداری نوین» نام گذاری شده که از خدمات جدید بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیک فردا با حضور مدیر عامل بانک دی و اعضای هیات مدیره بانک رونمایی می‌شود.

صفرلکی با اشاره به روز سوم تصریح کرد: روز سوم موضوع «بانک و قرض‌الحسنه»مورد بررسی قرار می‌گیرد که این موضوع با حضور سهام داران بانک و گروه مالی و مشتریان حوزه بانکداری شرکتی بانک دی و حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت : در این روز کارگاه آموزشی آشنایی با بانک برای مهمان‌های ویژه در خصوص حوزه لیزینگ و بانکداری تجاری برگزار می شود همچنین کارگاه آ»وزشی نقش فرهنگ و مدیریت در اقتصاد مقاومتی توسط بانک دی برگزار می گردد.

صفرلکی در خصوص چهارمین روز برنامه های بانک دی در نمایشگاه بورس بانک و بیمه هم ابرازداشت: در روز آخر که روز چهارشنبه است بحث برنامه «بانک دی از منظر بانکداری اسلامی» در قالب رونمایی از طرح های جدید بانکداری اسلامی بانک دی برگزار می شود و در این روز میزگرد پاسخ به سوالات شرعی، انجام امور مشارکت مالی با حضور فعالان عرصه بانکی برگزار می شود همچنین در حوزه صنعت و بیمه کارگاه آموزشی توسط گروه مالی دی برای شرکت کنندگان برگزار می گردد.

وی گفت: در آستانه میلاد امام زمان (عج) جشنواره ای تحت عنوان آشتی با امام زمان از سوی گروه مالی دی برگزار می شود و امیداوارم این طرح مورد استقبال قرار گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب