امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3797 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گام نخست برای دریافت استاندارد مدیریت کیفیت در بانک دی برداشته شد

جلسه افتتاحيه مميزي داخلي دور اول سال 1393 با معرفي استاندارد بين المللي سيستم مديريت كيفيت ISO9001:2008 و مفاهيم مميزي با حضور مديرعامل بانک دی برگزار شد.
گام نخست برای دریافت استاندارد مدیریت کیفیت در بانک دی برداشته شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع زاده در این جلسه بر اجراي اثربخش سيستم هاي مديريت و استانداردهاي بين المللي تاكيد کرد.

مدیرعامل بانک دی همچنین با اشاره به اینکه استانداردسازی فعالیت ها در بانک دی از اهم فعالیت هاست، اظهار کرد: هر سازمان با بهره گیری از اصول علمی می تواند به رشد و ثبات بالاتری دست یابد.

شفیع زاده بررسي مجدد فعاليت هاي سازمان بر اساس اهداف و کاهش كاستي ها و نیز شفافيت فرآيندها و شاخص ها در سازمان را از جمله اهداف کسب این استاندارد برای بنگاه ها دانست و گفت: جلوگيري از دوباره كاري ها به واسطه تعريف فعاليت هاي برنامه ريزي شده و سيستماتيك، كاهش هزينه ها و ايجاد اطمينان و اعتماد در درون سازمان و همچنین برای مشتري از مزایای بکارگیری این استاندارد است.

دکتر تهرانی ـ معاون طرح و توسعه بانک ـ نیز در این جلسه اعلام کرد که طی روزهای آینده با حضور در واحدهای ستادی بانک، اطلاعات مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

در اين جلسه داده هاي مربوط به فرآيندها، ‌الزامات استاندارد، نحوه مميزي، هدف از مميزي، دسته بندي انواع عدم انطباق ها، ‌طرح اقدامات و نحوه تكميل اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه تشريح شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب