امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37989 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اپلیکیشن کتاپ، میهمان ویژه رادیو کتاب در شبکه رادیویی فرهنگ

خبرایران: برنامه رادیو کتاب، هفته دوم اسفند، در برنامه سه‌شنبه عصر خود، میزبان گروه ژی و اپلیکیشن کتاپ بود.
اپلیکیشن کتاپ، میهمان ویژه رادیو کتاب در شبکه رادیویی فرهنگ

به گزارش خبرایران و بنابر اعلام گروه ژی، اپلیکیشن کتاپ، میهمان ویژه رادیو کتاب در شبکه رادیویی فرهنگ بود. در این برنامه ۹۰ دقیقه‌ای که با حضور قهرمان قهری، مدیر اجرایی گروه ژی و امین نادری، کارشناس کتاب برگزار شد، اپلیکیشن کتاپ را، به عنوان اولین سامانه امانت آنلاین کتاب الکترونیک، بررسی و معرفی کرد.

قهری با ذکر خصوصیات و مزایای اصلی این اپلیکیشن نسبت به سایر سکوهای ایرانی کتاب الکترونیک، مهمترین مزیت این اپلیکیشن را هزینه پایین مطالعه و دسترسی کامل به تمام محتوای ارائه شده در ازای حق اشتراک ماهانه عنوان کرد که نمونه‌های غیرایرانی آن سال‌هاست در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه برنامه، قهرمان قهری، ضمن تشکر از برنامه رادیو کتاب، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص مطالعه کتاب‌های الکترونیک را در رسانه‌های عمومی امری ضروری دانست و حمایت از بخش خصوصی در این زمینه را خواستار شد. به عنوان بزرگترین مشکلات پیش‌روی بخش خصوصی در حوزه کتاب الکترونیک، حمایت‌های دولتی از استارت‌آپ‌های این حوزه و پشتیبانی‌های قانونی و حقوقی از این سکوها به عنوان راهکاری برای رشد و کمک به این تجارت‌های نوپا عنوان شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب