امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3801 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر احمد شفیع زاده ؛

فتح خرمشهر از برکات مدیریت جهادی بود

دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر از برکات ایثارگری و مدیریت جهادی بود.
فتح خرمشهر از برکات مدیریت جهادی بود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع زاده در جمع معاونان و مدیران بانک با اشاره به مولفه های تاثیرگذار دوران دفاع مقدس گفت: در این دوران بود که مدیریت جهادی شکل گرفت و معنای واقعی عشق و ایثار محقق شد.

وی با اینکه یکی از عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی بود، به عوامل مزیت ساز در سازمان اشاره و تصریح کرد: ارتقاء فرهنگ سازمانی و تقویت بنیه اعتقادی کارکنان از عوامل مزیت ساز در حوزه منابع انسانی است.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر توسعه مهارت ها و توجه ویژه به آموزش در سازمان ادامه داد: نیروی انسانی در شرایطی سرمایه محسوب می شود که دارای ویژگی هایی از جمله دانش و مهارت باشد و اگر فردی واجد آنها نبود در زمره سرمایه انسانی قرار نمی گیرد.

شفیع زاده افزود: اگر در سه حوزه معیشت کارکنان، فرهنگ سازی و دانش سازمانی هوشمندانه حرکت کنیم مطمئنا بانک و گروه مالی دی می تواند ظرف سه سال به سازمانی تاثیرگذار و متمایز تبدیل شویم.

وی همچنین بانک را مرکز ثقل گروه دی دانست و بر هویت بخشی آن تاکید کرد و گفت: علاوه بر حفظ تمایز در اجزاء گروه با نگاه عدالت محوری باید در راستای یکپارچگی گروه تلاش کرد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در حوزه فرهنگ قرآنی بانک باید متمایز باشد و ماه مبارک رمضان می تواند فرصت مناسبی برای آغاز یک حرکت جهادی در حوزه فرهنگ قرآنی در درون و برون سازمان باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب