امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38023 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهاب جوانمردی؛

برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی روند دسترسی به شغل برای افراد جویای کاررا با سهولت انجام می دهد

خبرایران: مدیرعامل فناپ و عضو اتاق بازرگانی گفت: دومین آزمون استخدام بخش خصوصی منسجم‌تر از دوره گذشته برگزار و شرکت‌کنندگان هدفمندتر در این دوره از آزمون حضور پیدا کردند.
برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی روند دسترسی به شغل برای افراد جویای کاررا با سهولت انجام می دهد

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ و عضو اتاق بازرگانی اظهارداشت: در دومین دوره راهنمایی جدی‌تری به شرکت‌کنندگان شده و این موضوع باعث شده تا شرکت‌کنندگان در رسیدن به اهدافشان مصممتر باشند و شرکت‌های متقاضی به مجموعه‌های مناسب‌تری دستیابی داشته باشند.

مدیرعامل فناپ و عضو اتاق بازرگانی در خصوص همیاری و کمک اتاق بازرگانی به مجموعه آزمون استخدام بخش خصوصی عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف اتاق بازرگانی بهبود فضای کسب و کار برای بخش خصوصی است. 

جوانمردی در خصوص اینکه می توانیم با برنامه ریزی مناسب افراد را به نقطه کار و دستیابی به شغل مناسبشان برسانیم، یادآور شد: اتاق با دانشگاه‌ها در جهت بهبود مطالب درسی در ارتباط است.

وی درباره اینکه این مجموعه واسطی برای متقاضیان شغل در شرکت‌های خصوصی است، افزود: این آزمون باعث می‌شود تا روند دسترسی به شغل برای افراد جویای کار، با سهولت انجام پذیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب