امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38033 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی نخستین ایستگاه دوچرخه سواری دانشجویی در منطقه 15

خبرایران: نخستین ایستگاه دوچرخه سواری دانشجویی با حضور شهردار منطقه 15 و رییس دانشکده فنی و حرفه ای ولی عصر (عج) راه اندازی شد.
راه اندازی نخستین ایستگاه دوچرخه سواری دانشجویی در منطقه 15

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمدی شهردار منطقه 15 در این مراسم با اشاره به ظرفیت موجود طرفین به توسعه همکاری ها اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای با محوریت هوای پاک و کاهش آلودگی هوا بین دو نهاد بسته شده است که طی آن دوچرخه و ملزومات آن توسط شهرداری تهیه و دوره های آموزش دوچرخه سواری دانشجویان نیز در بوستان ترافیک منطقه 15 برگزار می شود. مسئولیت حفظ و نگهداری از خانه دوچرخه بر عهده دانشکده ولی عصر(عج)  است.

وی با تاکید بر راه اندازی نخستین خط سبز دوچرخه محلی در محله کیانشهر اظهارداشت: باتوجه به راه اندازی این خانه در دانشکده ولیعصر (عج) و نیز استقرار بوستان ترافیک در محله کیانشهر، این خط سبز به زودی در همین محله راه اندازی شود.

شهردار منطقه افزود: مدیریت شهری در راستای کاهش آلودگی هوا اقدامات خوبی انجام داده و برای ترویج فرهنگ هوای پاک با پیوستن به کمپین سه شنبه های بیدود، شهردار محترم تهران و مدیران شهری روزهای سه شنبه هر هفته با استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی مسیر منزل تا محل کار را طی می کنند.

محمدی اظهار امیدواری کرد: باپیوستن دانشجویان و راه اندازی این خانه در دانشکده، فرهنگ استفاده از آن در این منطقه رواج یابد.

براساس این گزارش، در این برنامه تفاهم نامه همکاری علمی -آموزشی با محوریت هوای پاک و کاهش آلودگی هوا که پیش از این بین شهرداری منطقه 15 و دانشکده فنی دخترانه ولی عصر(عج) منعقد شده بود،  تبادل شد.

شایان ذکر است، در این مراسم علاوه بر شهردار و رییس دانشکده، معاون ترافیک منطقه، شهردار ناحیه سه، شورایاران محله های کیانشهر شمالی و جنوبی، اساتید و دانشجویان دانشگاه ولیعصر حاضر بودند و با اجرای برنامه های فرهنگی یک  کانکس دوچرخه و 16 دستگاه دوچرخه به همراه کلاه ایمنی تحویل دانشکده شد. 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب