امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38040 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساعت کار شعب بانک اقتصادنوين در کلان شهرها افزايش يافت

خبرایران: بانک اقتصادنوين با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتريان، ساعت کار شعب خود در کلانشهرها را تا پايان سال جاري افزايش داد.
ساعت کار شعب بانک اقتصادنوين در کلان شهرها افزايش يافت

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، با توجه به افزايش حجم مراجعات به شعب اين بانک در روزهاي پاياني سال و به منظور رفاه حال مشتريان، ساعت کار شعب اين بانک در استان تهران و کلان شهرها افزايش يافت.
بر اين اساس شعب اين بانک در استان تهران (به استثناء شعب بازار آهن، بازار استيل، صنعتگران، خيابان دماوند و چهاردانگه) و کلان شهرهاي کرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد از 18 تا 28 اسفند ماه 97 در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17 و 30 دقيقه و در روز پنج‌شنبه 23 اسفند 97 از ساعت 8 تا 13 و 30 دقيقه به صورت يک‌‌سره مفتوح بوده و آماده ارايه خدمت به مشتريان ارجمند مي‌باشند.
همچنين کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين نيز با شماره 48031000-021 در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگويي به پرسش‌ها، پيشنهادها و مشکلات احتمالي هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب