امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38049 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست صورت گرفت؛

کاشت هزار اصله درخت توسط آپ در پارک فناوری پردیس

خبرایران: مراسم کاشت هزار اصله درخت در فاز دوم پردیس درختکاری آپ، روز 18 اسفند 97 و همزمان با هفته منابع طبیعی در پارک فناوری پردیس تهران با حضور مدیران شرکت آسان­ پرداخت و پارک فناوری پردیس و اعضای طرح ملی نهضت درختکاری و جمعی از دوستداران محیط زیست برگزار شد.
کاشت هزار اصله درخت توسط آپ در پارک فناوری پردیس

دراین فاز تعداد 1000 اصله نهال درخت با حمایت آسان پرداخت در پارک فناوری پردیس کاشته شد.همچنین در جریان عملیات اجرایی فاز اول پردیس آپ در سال 96 نیز تعداد 1000 اصله نهال درخت با حمایت آسان پرداخت در تهران و زنجان کاشته و نگهداری شده است.

آسان پرداخت در راستای حساس کردن افکار عمومی و جامعه 40 میلیونی کاربران آپ همواره تلاش داشته تا هموطنان را در زمینه توجه به مسایل فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی تشویق کند. گفتنی است آسان پرداخت در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر حمایت از موسسات خیریه در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از ورزش‌های پایه و قهرمانی، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کار آفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب