امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38097 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاج پول های هدایتی را پس می دهد؛

بازگرداندن کارت به کارت به عابربانک

خبرایران: رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع امروز اعلام کرد که فدراسیون آماده است پول های دریافتی از حسین هدایتی را پس بدهد.
بازگرداندن کارت به کارت به عابربانک

به گزارش خبرایران، صبح امروز برای فوتبال ایران یک روز نسبتا مهم و ویژه بود. یکی از مورد توجه ترین جلسات مجمع فدراسیون فوتبال امروز در هتل المپیک برگزار شد و گزارش های مختلفی درباره مسائل مالی، عملکرد و همچنین ماجرای استعفای برخی از مدیران فدراسیون در آن داده شد.

همزمان با برگزاری این مجمع هم یک اتفاق به ظاهر بی ربط با فوتبال در حال رخ دادن بود که البته ارتباط های جانبی با اهالی فوتبال نیز داشت. در ادامه برپایی دادگاه های متهمان فساد اقتصادی، امروز سومین جلسه رسیدگی به اتهام حسین هدایتی نیز برگزار شد. هدایتی که کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی به فوتبالی ها و سایر رشته های ورزشی در مقاطع مختلف کرده، این روزها در دادگاه مشغول پاسخگویی درباره اتهامات خود است.

پس از اتمام یکی از جلسات دادگاه هدایتی، دادستان اعلام کرده بود هرکسی که از اموال این شخص پولی دریافت کرده، موظف به بازگرداندن آن است. همین مسئله در جامعه فوتبال سرو صدای زیادی به راه انداخت و افراد مختلف را به سوژه اخبار تبدیل کرد.

عابربانک سابق فوتبال ایران، امروز در سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اقتصادی خود حاضر شد.

در این میان، بعضی از اهالی فوتبال حتی از هدایتی دفاع هم کرده اند. مثل سید جلال حسینی یا علی پروین که هر کدام به نوعی هدایتی را یک فرد کمک کننده به ورزش و فوتبال ایران معرفی کردند.

اما حالا فدراسیون فوتبال اولین نهادی است که برای پس دادن پول های دریافت شده از حسین هدایتی اعلام آمادگی می کند. مهدی تاج در حاشیه مجمع امروز فدراسیون گفت که اگر دادگاه رای قطعی مبنی بر این موضوع بدهد، فدراسیون آماده است که مبلغ دریافت شده را پس بدهد. طبق صحبت های تاج، این پول مربوط به دوره ریاست علی کفاشیان بوده است.

 

بخشی از جملات موجود در میان یادداشت های هدایتی در دادگاه امروز:
«بزرگترین گلریزان تاریخ ایران آنهم به صورت قرض الحسنه را خواهم گرفت و فوراً تسویه حساب می کنم.
5میلیون پرسپولیسی نفری 1000 تومان بدهی من را تسویه می کنند. ولی لازم نیست خودم تسویه می کنم...»

البته مبلغ کمک این شخص به فدراسیون فاش نشده و مهدی تاج هم امروز تنها به بیان اینکه این مبلغ قابل توجه نبوده، اکتفا کرد.
بنا بر اخبار منتشره از فدراسیون فوتبال، نهادهای نظارتی در جلسات فدراسیون این پروسه را زیر نظر دارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب