امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38106 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش توان سوخترسانی با تقویت سیستم حمل و نقل فرآورده های نفتی

خبرایران: مدیر تامین و توزیع فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش در نشستی با مدیران مناطق جنوب کشور، خبر داد: با تقویت سیستم حمل و نقل فرآورده های نفتی، آماده سوخترسانی به مسافران نوروزی هستیم.
افزایش توان سوخترسانی با تقویت سیستم حمل و نقل فرآورده های نفتی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفی منطقه فارس، مجتبی دلبری که در نشست هم‎اندیشی و هم‎افزایی مدیران مناطق همجوار اصفهان، بوشهر،کرمان،هرمزگان و یزد به میزبانی منطقه فارس سخن می گفت، اولویت شرکت را تقویت شبکه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی دانست و اظهار کرد: در همین راستا انجام اقداماتی همچون جذب نفتکش بصورت موقت، توسعه یکپارچه توزیع بار بصورت سیستمی در سطح کشور و بروزرسانی توپوگرافی مسیرهای حمل ونقل فرآورده صورت گرفته است.

دلبری با بیان این موضوع که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد فرآورده‌های نفتی کشور از طریق خطوط انتقال نفت به انبارهای ذخیره سازی و مصرف کنندگان صورت می گیرد، به نقش موثر حمل ونقل جاده ای فرآورده‌های نفتی در کشور پرداخت .
مجتبی دلبری افزود: با هماهنگی های انجام شده در بین مناطق هیچ گونه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز کشور به‌ویژه استان های جنوبی در آستانه سال نو وجود ندارد.
به گفته دلبری در راستای سیاست های کلان کشور در خصوص مسایل زیست محیطی شرکت ملی پخش اقدام به توزیع روزانه بیش از ۵۰ میلیون لیتر بنزین و نفتگاز یورو ۴ در سطح کلان شهر های کشور کرده و تلاش می شود با توجه به ظرفیت تولید کشور و برنامه ریزی های لازم این میزان افزایش پیدا کند .
در ادامه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس هماهنگی بیشتر در تامین به موقع فرآورده در آستانه سال نو را از اهداف این جلسه برشمرد و افزود: به‌دلیل عدم برخورداری منطقه فارس از خطوط انتقال فرآورده، سوخت مورد نیاز استان از مبادی مختلف و از طریق نفکش جاده پیما تامین و توزیع می شود .
وی احداث پالایشگاه دوم در شیراز و اتصال انبار نفت شهید تندگویان شیراز به خطوط ریلی استان ر ا از پروژه های مهم و زیربنایی شرکت در راستای افزایش سوخترسانی مطلوب تر در فارس عنوان کرد .
در پایان توسط مدیران مناطق همجوار، مسایل و چالش های تامین و توزیع فرآورده در بین استان‌های همجوار بوشهر، هرمزگان، یزد، فارس، کرمان و اصفهان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تمهیدات لازم برای تسریع ادامه روند سوخت رسانی ارائه شد.
 

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب