امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38110 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد سعیدی کیا در همایش واگذاری هشتاد هزارمین اسناد املاک علوی؛

شعار ما در برنامه ششم بنیاد مستضعفان توانمندسازی اجتماعی، بهره وری و ارزش آفرینی است

خبرایران: رئیس بنیاد مستضعفان در همایش واگذاری هشتاد هزارمین اسناد املاک علوی گفت: شعار ما در قلعه گنج کار با مردم برای ایجاد اشتغال پایدار است. در این منطقه با ایجاد گروه‌های روستایی و کارآفرینی مردم استعداد‌های خود را بروز می‌دهند و تاکنون ۶ میلیارد تومان پس انداز کرده که از آن برای ایجاد اشتغال استفاده شده است.
شعار ما در برنامه ششم بنیاد مستضعفان توانمندسازی اجتماعی، بهره وری و ارزش آفرینی است
ه گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا در همایش واگذاری هشتاد هزارمین اسناد املاک علوی به محرومان کشور، اظهار کرد: از سال ۹۳ واگذاری‌های املاک علوی شروع شد و تاکنون مدارک مربوط به ۷۷ هزار سند به مردم واگذار شده است.
وی تصریح کرد: امروز ۳۰۰۰ سند واگذار می‌شود که به ۸۰ هزار سند افزایش می‌یابد و حدود ۷۰ هزار سند دیگر باقیمانده که از مردم می‌خواهیم برای واگذاری زمین غصب کرده توسط طاغوت تشکیل پرونده بدهند.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید برای این که شیعه و سنی در مناطق مختلف کشور برای ما یکی هستند، یادآور شد: در سال ۹۳ رهبر معظم انقلاب چند جمله فرموند که شامل تبدیل بنیاد مستضعفان به یک بنیاد واقعی مستضعفان، خارج کردن یک منطقه از محرومیت، تجدید ساختار بنیاد، ترویج مدیریت جهادی، توجه به امور فرهنگی و مدیریت بهینه فعالیت‌های اقتصادی است.

سعیدی کیا با بیان این که شعار ما در برنامه ششم بنیاد مستضعفان توانمندسازی اجتماعی، بهره وری و ارزش آفرینی است، یادآور شد: شعار ما در قلعه گنج کار با مردم برای ایجاد اشتغال پایدار است. در این منطقه با ایجاد گروه‌های روستایی و کارآفرینی مردم استعداد‌های خود را بروز می‌دهند و تاکنون ۶ میلیارد تومان پس انداز کرده که از آن برای ایجاد اشتغال استفاده شده است.

وی بیان کرد: پس از قلع گنج در آذربایجان غربی، خراسان شمالی، ایلام، سیستان و بلوچستان، اردبیل، کردستان، هرمزگان و... در مجموع ۱۰ نقطه برنامه مشابه قلعه گنج آغاز شده است، گفت: سال آینده این برنامه را به ۱۴ نقطه افزایش می‌دهیم.

وی با یادآوری این که در ۲.۵ سال اخیر ۳۰۰۷ طرح به تصویب بانک رسیده است، افزود: برای ۲۶۰۰ طرح مردم وام را دریافت کرده اند و ۱۶۰۰ طرح به بهره برداری رسیده است.

رئیس بنیاد مستضعفان از گزینش ۱۱۴ نفر جوان در بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۴ نفر در هیئت مدیره‌های شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستعضان مشغول به کار شده اند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب