امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3813 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان با آیت ا... نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان، آیت ا... نعیم آبادی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس - ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و خدمات ارزنده بانک مهر در استان هرمزگان گفت: اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای اجرا و استقرار بانکداری اسلامی ستودنی است و ما از بانک مهر اقتصاد این انتظار را داریم که در عرصه بانکداری اسلامی پرچمدار و الگو باشد.

در ادامه، فتح الهی – مدیر کل شعب استان – با تشریح اقدامات بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی، گفت: با تشکیل کمیته فقهی در بانک و با نگارش و انتشار کتاب های متعدد در زمینه فقهی، حقوقی و حسابداری کوشیدیم گام های موثری را در راستای گسترش و پیاده سازی بانکداری اسلامی برداریم.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد با برگزاری دوره های آموزش بانکداری اسلامی برای تمامی کارکنانی که در فرآیند پرداخت تسهیلات ارتباط مستقیم دارند، کوشیده است تا الزامات را آموزش داده و اشکالات و ابهامات موجود در این زمینه را برطرف نمایند.

فتح الهی در پایان تاکید کرد: در اجرای بانکداری اسلامی، به رهنمودها و همراهی علماء، فقها و روحانیون نیازمندیم و بی شک تداوم و استمرار این دیدارها موجب بهره گیری هر چه بیشتر از رهنمودهای ارزشمند شما خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب