امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38132 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیرخانه جشنواره خلاق از موقت به دائم تبدیل می شود

خبرایران: مصطفی آروند دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) گفت: قرار است دبیرخانه جشنواره دایره خلاق از موقت به دائم تبدیل شود.
دبیرخانه جشنواره خلاق از موقت به دائم تبدیل می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ مصطفی آروند در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق(مبلمان شهری) با اشاره به اینکه در سه سال گذشته به عنوان شرکت کننده در جمع دوستان حضور داشتم، گفت: امسال به لطف دوستان در جمع دایره خلاق توانستیم چهارمین دوره این جشنواره را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه 484 نفر در چهارمین دوره جشنواره ملی دایره خلاق شرکت کرده اند، افزود: از این تعداد ۳۲۵ اثر به دبیرخانه ارسال و از این میان آثار ارسالی به کمک هیات داوران که متشکل بود از جامعه طراحی ایران، هنرمندان و افراد فنی ۴۰ اثر انتخاب شدند.

دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) ادامه داد: از میان 40 اثر 10 طرح به سمت ساخت نهایی و ۵ اثر به عنوان طرح برگزیده و یک اثر هم به عنوان طرح مردمی انتخاب شدند.
آروند در ادامه با تاکید بر اینکه چهارمین سال از برگزاری این جشنواره را تجربه می کنم، گفت: این اتفاق می تواند به جامعه طراحی ما کمک کند و از سوی دیگر جامعه طراحی می تواند به منظری از شهر در راستای تغییر رفتار کمک کند.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این است که آثار این دوره همانند سالهای گذشته ساخته و در سطح شهر نصب شوند، افزود: این اتفاق می تواند بزرگترین هدف برای افراد در دایره خلاق باشد تا شاهد نصب آثار خود در سطح شهر باشند.

به گفته دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) هنرمندان با ساخت آثار مناسب می توانند دیزاین را در شهر اشاعه دهند.

آروند با بیان اینکه قرار است جشنواره دایره خلاق در سال آینده کمی زودتر شروع شود، تصریح کرد: همچنین قرار است دبیرخانه جشنواره خلاق از موقت به دائم تبدیل شود.
وی در ادامه با تاکید براینکه جشنواره دایره خلاق نقش موثری در روند ساخت مبلمان شهری دارد، گفت: اگرچه ما در جشنواره چند اثر محدود را به عنوان آثار برگزیده انتخاب می کنیم اما نگاه سازمان زیباسازی ارتقاء آثار ارسالی واشاعه طرح های موجود است.

دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره ملی دایره خلاق (مبلمان شهری) اضافه کرد: قصد داریم در سال آینده نگاهمان در حوزه مبلمان شهری کمی پیشرفته تر از چهارمین دوره باشد و جامعه دیزاین را با این جشنواره درگیرتر کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب