امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38154 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه دانا:

طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند

خبرایران: رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اجرایی شدن طرح مهر دانا توسط شرکت بیمه دانا را اقدام ارزشمندی در صنعت بیمه توصیف و آن را در جهت مردمی کردن اقتصاد کشور ارزیابی کرد.
طرح مهردانا، اقتصاد کشور را مردمی می‌کند

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر غلامرضا سلیمانی و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در بازدید از ساختمان سعدی و شعبه امیرکبیر این شرکت، ضمن قدردانی از دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و سایر مدیران ارشد این شرکت به دلیل ارائه طرح مردمی"مهر دانا" اظهار داشت: صنعت بیمه در ایران باید با الگو گرفتن از کشورهای پیشرفته و بومی سازی آن در داخل، به سمت موفقیت بیشتر و افزایش ضریب نفوذ حرکت کند.

در این بازدید که اعضای هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی بیمه دانا حضور داشتند، دکتر سلیمانی، ارائه طرح مهر دانا را اقدامی در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مردمی شدن اقتصاد جامعه عنوان کرد و افزود : با ابتکار بیمه دانا، این طرح در جامعه فراگیر شده و رغبت مردم برای تهیه بیمه‌نامه افزایش خواهد یافت.

وی، هدف‌گذاری بیمه دانا در بخش متوسط جامعه و اقشار آسیب‌پذیر در "مهر دانا" را مورد ستایش قرار داد و افزود: این شرکت با داشتن نیروی متخصص و جوان می‌تواند در صنعت بیمه پیشرو و پیشران باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار افزایش سهم بیمه در اقتصاد کشور شد و از شرکت‌های بیمه خواست با وصول به موقع مطالبات، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، افزایش نظارت و تحلیل مدیریت ریسک، ضمن کمک به افزایش شاخص‌های عملکردی این صنعت، ترازهای مالی یک ماهه خود را نیز به بیمه مرکزی ارائه کنند.

دکتر سلیمانی همچنین بازنگری و تجدید نظر در قوانین و مقررات مربوط به فعالیت شبکه فروش و کارگزاری‌ها را خواستار شد و جدی گرفتن نظارت را ابزار مناسبی برای اعتماد سازی و پیشبرد بهینه امور عنوان کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب