امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3816 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نتاج در جمع کارکنان اداره کل روابط عمومی؛

تمامی کارکنان بانک باید همیار روابط عمومی باشند

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد که به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در جمع کارکنان اداره کل روابط عمومی حاضر شده بود، گفت: برای نیل به اهداف عالیه بانک مهر اقتصاد و کسب بیشترین سهم از بازار، باید تمامی کارکنان بانک در سراسر کشور همیار روابط عمومی باشند.
تمامی کارکنان بانک باید همیار روابط عمومی باشند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: روز جهانی ارتباطات مناسبتی است که باعث می شود به زندگی اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که ارتباطات از مهم ترین خصیصه های زندگی اجتماعی می باشد و عاملی است که انسان ها عمیقاً به آن نیاز دارند. مدیر عامل بانک مهر اقتصاد فعالیت های روابط عمومی بانک را به لحاظ راهبردی، مناسب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه کسب و کار روابط عمومی نباید تنها محدود به کارکنان آن و همیاران باشد چرا که با ارائه آموزش های لازم، تمامی هفت هزار همکار بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور می توانند همیار روابط عمومی باشند. دکتر نتاج با تاکید بر شناسایی ابزارهای تبلیغاتی و کانال های ارتباطی اثربخش و استفاده اثر بخش از آنها، افزود: در این¬صورت سریعتر به نتیجه دلخواه رسیده و ارتباط موثری با مخاطب برقرار می کنیم و نتیجه همه این اقدامات منجر به رشد مضاعف بانک مهر اقتصاد در صحنه اقتصاد کشور می شود. وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در برندسازی بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی، خاطر نشان کرد: التزام به بانکداری اسلامی از نقاط قوت بانک مهر اقتصاد است از اینرو باید به عنوان یک وجه تمایز بر روی آن تکیه کنیم. دکتر نتاج با بیان اینکه تداوم فعالیت بانک باید اولین دغدغه کارکنان باشد، ادامه داد: باید در هر شرایطی باید انسجام سازمانی حفظ شود و با پرهیز از حاشیه ها و با رویکرد مدیریت هزینه ها از مناسب ترین روش ها در فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی خود استفاده کنیم. دکتر نتاج با بیان اینکه جهانی شدن با تقویت ارتباطات محقق می شود، ادامه داد: جهانی شدن به منزله بلوغ انسان ها است و به لحاظ جامعه شناختی با جهانی سازی که خواسته استعمار است تفاوت بسیاری دارد، از اینرو چنانچه جوامع بشری به سمت جهانی شدن حرکت کنند، قطعا شاهد نتایج بهتری در زندگی انسان ها خواهیم بود. وی با تاکید بر کار برنامه ریزی شده، ابراز داشت: باید به مسیری که در آن حرکت می کنیم اعتقاد داشته باشیم و هر کس در هر جایی که قرار دارد کارها را به نحو احسن انجام دهد در غیر اینصورت نه تنها به نتایج آرمانی نمی رسیم بلکه در فعالیت های روزمره نیز دچار اشکال می شویم. در ادامه این نشست، منصور شیخ الاسلامی – سرپرست اداره کل روابط عمومی- با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اسلام و قرآن، بیان داشت: در آیه شریفه 200 سوره مبارکه آل عمران برقراری رابطه اجتماعی و در پیش گرفتن تقوای الهی برای رسیدن به رستگاری مورد تاکید قرار گرفته است، همچنین فرامین حکومتی و سیره عملی امام علی(ع) نیز مبین و گواه خوبی بر اهمیت مباحث ارتباطات انسانی و روابط عمومی است آنجا که حضرت به مالک اشتر می فرمایند: " تکیه گاه دین اجتماع مسلمین و نیروی ذخیره برای دشمنان، تنها توده مردم (افکار عمومی) هستند، گوش تو به سوی افکار عمومی و گرایش تو به جانب آنان باشد." وی در ادامه به تشریح رویکردهای اداره کل روابط عمومی در راستای تحقق اهداف و راهبردهای بانک در سال جدید پرداخت و گفت: توسعه برنامه های پژوهشی و علمی مانند سنجش رضایتمندی جامعه و بررسی شکاف بین هویت برند بانک مهر اقتصاد، توسعه مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی با بهره گیری از نظرات مدیران روابط عمومی سراسر کشور و توسعه ارتباطات برون سازمانی در راستای افزایش فروش محصولات و خدمات از مهمترین برنامه های این اداره کل در سال جاری می باشد. شیخ الاسلامی نظارت بر عملکرد استان ها به منظور برقراری وحدت رویه در طرح های ابلاغی، مدیریت هزینه ها و بودجه، توسعه تعاملات درون سازمانی به ویژه با سایر معاونت ها به منظور ایجاد مفاهمه در انجام هر چه بهتر اقدامات مشترک را از دیگر برنامه های اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در سال جاری عنوان کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب