امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38166 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تصویر ماهور الوند و عمویش خشایار، ۲۰ سال قبل

خبرایران: ماهور الوند عکسی قدیمی از عمویش خشایار الوند منتشر کرده و در توصیف آن نوشته است: «از این عکس ۲۰ سال گذشته،‌ ۱ سالش از اون موقع تا هفته پیش و ۱۹ سالش از هفته پیش تا الآن.»
تصویر ماهور الوند و عمویش خشایار، ۲۰ سال قبل

به گزارش خبرایران،  خشایار الوند از نویسندگان مطرح سریال‌های تلویزیونی که نگارش مجموعه‌هایی چون «پایتخت»، «شب‌های برره» و «قهوه تلخ» را در کارنامه کاری خود داشت، روز پنجشنبه ۹ اسفند در منزل خود، به دلیل سکته قلبی چشم از جهان فروبست. این ضایعه برای سینما و تلویزیون ایران آن‌قدر سنگین بود که سرنوشت محبوب‌ترین سریال تلویزیون این سال‌ها، سریال پایتخت با هاله‌ای از ابهام روبرو شد و حتی سازندگان آن از منتفی شدن ساخت پایتخت 120 دقیقه‌ای ویژه شب عید خبر دادند.


ماهور الوند با انتشار تصویری از عمویش خشایار الوند که در بالا آن را مشاهده می‌کنید، نوشت: «خوشحالم که آخرین تصویرم ازت اینه. ریش خیلی بهت میاد.»

 

ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان سینما است که نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی «دختر»، «چهارراه استانبول» و «غلامرضا تختی» را در کارنامه خود دارد.


تصویر زیر ماهور الوند را ۲۰ سال پیش در کنار خشایار الوند نشان می‌دهد. ماهور الوند درباره این عکس نوشت: «از این عکس ۲۰ سال گذشته،‌ ۱ سالش از اون موقع تا هفته پیش و ۱۹ سالش از هفته پیش تا الآن.»

 

ماهور الوند و عمویش خشایار الوند 20 سال پیش

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب