امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38220 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اتلاف شبانه موش ها در بیش از 1200 منفذ فعال منطقه 19

خبرایران: طرح شبانه مبارزه با جانوران مضر شهری در راستای تسریع پاکسازی محیط زیست از آلودگی موش ها در کنار فعالیت های روزانه آغاز شده است.
اتلاف شبانه موش ها در بیش از 1200 منفذ فعال منطقه 19

به گزارش خبرایران، خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: به منظور تسریع و سهولت اجرای  این طرح، کلیه انهال و مسیل های محدوده منطقه طی فعالیت های روزانه اکیپ های ویژه کنترل و 1250 منفذ فعال شناسایی شده است. 

او با اشاره به تدوام این طرح تا پایان سال ادامه داد: اکیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری به منظور کاهش مخاطرات زیست محیطی استفاده از سم، برای اتلاف موش ها به تفنگ های بادی مجهز شده اند.
صبوری در تشریح فعالیت های روزانه شناسایی کلونی ها و مبارزه با موش ها نیز اعلام کرد:  این فعالیت در قالب طرح استقبلا از بهار و با هدف کنترل جمعیت این جانوران مضر در محورهای آلوده نواحی یک، دو و سه در حال انجام است. 

به گفته معاون شهردار منطقه  اجرای کامل عملیات تلفیقی اعم از عملیات شیمیایی، مکانیکی و فیزیکی، احداث پایگاه های اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره به شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات اجرایی برای تأثیرگذاری بیشتر در فواصل زمانی مختلف در طول طرح هستند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب