امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38255 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غرس نهال در مدرسه شهید اول توسط شهردار منطقه ۱۶ به یاد ۱۱۰۰ شهید دانش آموز منطقه

خبرایران: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید دانش آموز منطقه ۱۶ ، صبح امروز مراسمی با این مناسبت در مدرسه دخترانه شهید اول محله نازی آباد برگزار شد.
غرس نهال در مدرسه شهید اول توسط شهردار منطقه ۱۶ به یاد ۱۱۰۰ شهید دانش آموز منطقه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، این مراسم باحضور مهندس زبده شهردار منطقه ١٦، دكتر حسين زاده معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه، صمديان معاون خدمات شهري منطقه، سلماني معاون ترافيك منطقه، پاليزدار رئيس آموزش و پرورش منطقه، عراقی رئیس اداره آموزش شهروندی ، ملازاده شهردار ناحيه٢ ، مادر شهيد دانش آموز (حسن علي خودسياني) ، مدير و مسئولين مدرسه و ... در مدرسه دخترانه شهيد اول برگزار شد.

مهندس زبده شهردار منطقه ١٦، در این مراسم خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: نهادینه‌ کردن و تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس بوده و یادآوری و انتقال آن از نسلی به نسل ديگر با هدف حفظ هویت و تاريخ ملت كشورمان از اهمیت بسزایی برخوردار است، شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و هر کدام از شما در آینده نقشی در جامعه ایفا خواهید کرد و خود را برای ایفای نقش آماده مي کنید، برگزاری اين برنامه هاي فرهنگي به ياد شهداء ، به این دلیل است که چراغ راه روشن شود و همه ما در این راه قدم برداریم.

پاليزدار رئيس آموزش و پرورش منطقه ١٦، نیز در این باره اظهار داشت: امروز همه ما نیاز به تفکر شهداء داریم، شهداء در راهی رفته اند که همه ما و شما دانش آموزان باید در آن مسیر قدم بگذاریم، لذا برای آگاهي شما دانش‌ آموزان، تلاش ميكنيم با تعامل و همكاري با شهرداري منطقه و اجراي ويژه برنامه ها به ياد شهداء ، انديشه ها، ارزش ها و رفتارهاي اين عزيزان را به نسل فعلی انتقال دهیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم شهردار منطقه ۱۶ به اتفاق رئیس آموزش و پرورش منطقه ، مادر شهید حسن علی خودسیانی  و تعدادی از دانش آموزان چند نهال را در حیاط مدرسه غرس کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب