امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38356 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر از کارگران نمونه و خدوم منطقه21

خبرایران : شهردار منطقه21 به مناسبت روز جهانی کارگر، از کارگران شریف و زحمتکش شاغل در بخش های خدمات شهری و فضای سبز منطقه تجلیل کرد.
تقدیر از کارگران نمونه و خدوم منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی کارگر اظهار داشت: قطعا تمامی شما کارگران تلاشگر با زحمت های خود، نمونه و قابل ستایش هستید؛ همین که در این شرایط سخت برای معاش خانواده هایتان در تلاش هستید و نان حلال به دست می آورید جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این شب های گرانقدر که ابواب رحمت الهی باز است، شما عزیزان با دل های پاک و دستان زحمتکش خود برای "کشور، هموطنان، شرایط اقتصادی و از همه مهم تر سلامتی" دعا کنید.

رجب زاده ادامه داد: نشاط، طراوت و زیبایی منطقه21 مرهون زحمات شماست و همه ما و شهروندان فهیم منطقه نیز به مهم واقف هستیم، احترامی که مردم برای شما قائلند به مراتب بیشتر از مسئولین است.

شهردار منطقه21 تاکید کرد: "اقدام ارزشمند و مبارک انجام واکسیناسیون کووید19" کارگران خدمات شهری و فضای سبز که در خط مقدم هستند، با پیگیری ویژه شهردار تهران درحال انجام و نظارت جدی است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب