امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38366 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرتضی رحمان زاده به مناسبت هفته گارگراعلام کرد؛

افتخارات امروز مدیریت شهری منطقه ۲۲ مدیون تلاش کارگران است.

خبرایران : مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ در دیداری که به مناسبت هفته کارگر برگزار و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران شهرداری منطقه ۲۲ تقدیر کرد.
افتخارات امروز مدیریت شهری منطقه ۲۲ مدیون تلاش کارگران است.

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در دیداری که به مناسبت هفته  کارگر برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران شهرداری منطقه ۲۲  تقدیر کرد.

در این دیدار مرتضی رحمان زاده بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور شهری تاکید کرد و گفت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران خدوم شهرداری در معاونت خدمات شهری، فضای سبز و عمران ،...است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.

وی در ادامه گفت: کارگران در همه ادوار تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، ویژگی ولایتمداری و خصلت انقلابی خود را حفظ کرده و همواره در مسیر اعتلای پرچم زیبای کشورمان ساعی و تلاشگر ظاهر شدند.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه افتخارات امروز مدیریت شهری منطقه ۲۲ مدیون تلاش و همراهی کارگران است با اهدا لوح تقدیر به مناسبت روز جهانی کارگر از آنان تقدیر کرد.                     

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب