امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38375 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فرا رسیدن روزکارگر و معلم ؛

تاکید مدیرعامل شرکت بیمه ما بر ارائه خدمات بیمه ای موثر به فرهنگیان و کارگران

خبرایران : مدیرعامل شرکت بیمه ما با اشاره به فرا رسیدن روزکارگر و معلم در پاسداشت از خدمات ارزنده این قشر زحمتکش و همچنین طلایه داران علم و معرفت پیامی را صادر کرد
تاکید مدیرعامل شرکت بیمه ما بر ارائه خدمات بیمه ای موثر به فرهنگیان و کارگران

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بیمه ما ، حجت بهاری فربا اشاره به فرا رسیدن روز  کارگر و معلم در پاسداشت از خدمات ارزنده این طلایه داران علم و معرفت پیامی را صادر کرد که در بخشی از آن آمده است

روز معلم تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام تعلیم و معلمی است. روز توجّه به آغاز خلقت و شروع بعثت است که با امر مقدّس تعلیم آغاز شد ، روز ارج نهادن به مقام و جایگاه معلم است. روز عاشقانه به تصویر کشیدن بندگی،تواضع و فروتنی در مقابل اول معلم خلقت یعنی خداوند عالمیان  و کرنش در مقابل پیامبران راستین و ائمه اطهار (س)است که معلمین بشرند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره) به نام روز معلم مزین گشته است ، فرهنگیان بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و پیامبرگونه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.

بی تردید وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش ترین، مفید ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم.

او همچنین با اشاره به «روز جهانی کار و کارگر» گفت:کارگران تلاشگرانی که بازوان پرتوان، اراده پولادین و عزم جزم آن‌ها، نه تنها برای خانواده‌هایشان رزق و روزی حلال به ارمغان می‌آورد، بلکه حلّال بخشی از مشکلات بسیاری از شهروندان در این شرایط سخت اقتصادی هستند و آثار و برکات کار و تلاش آن‌ها به خوبی نمایان است

بهاری فر در ادامه با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات بیمه ای نوین به فرهنگیان ،  معلمان و کارگران به جایگاه صنعت بیمه در کشور اشاره کرد و اینگونه گفت:

بی تردید، صنعت بیمه در تسهیل و رونق فعالیت های اقتصادی در جامعه نقش اساسی دارد و این صنعت در اقتصاد و بازار سرمایه یکی از بخش های پیشرو و مهم است. در شرایط فعلی بیمه و بانکداری از ملزومات اقتصاد مدرن است و هرگونه فعالیت اقتصادی بدون پشتوانه این دو ناموفق خواهد بود.

ارتقای جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد ملی ضروری است و با این رویکرد از یک سو می توان بعد حمایتی آن را در اقتصاد بهبود بخشید و از دیگر سو منابع بیشتری را برای سرمایه گذاری های این بخش ایجاد کرد.

توسعه صنعت بیمه برای شکوفایی اقتصاد کشور، از طریق ارائه پوشش های بیمه ای مختلف و مناسب برای رفع نگرانی سرمایه گذاران و افزایش رفاه خانواده ها ضروری است. وجود شرکت های بیمه خصوصی و رقابت آنها، تاثیر تعیین کننده ای بر تعمیم و توسعه بیمه داشته است و لازم است تنوع بخشی خدمات بیمه ای و عرضه پوشش های جدید بیمه ای منطبق با نیاز جامعه برای گسترش سرمایه گذاری و رشد اقتصادی کشور در برنامه توسعه صنعت بیمه دنبال شود

به طور کلی نقش اصلی بیمه کاهش ریسک است. هرچه احتمال ریسک بالاتر باشد، احتمال اینکه کسب و کار در آن زمینه سرمایه گذاری کند کمتر است. بیمه برای کنترل و بی اثر کرن فشارهای حوزه های مختلف در اقتصاد مقاومتی، نقشی حیاتی دارد و حتی می تواند چنین فشارهایی را به فرصت تبدیل کند. برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید داشت که اگر نیک بنگریم جایگاه بیمه برای دستیابی به این هدف بسیار کلیدی است.

اما شرکت بیمه  "ما " طی سالها فعالیت تلاش کرد با درنظر گرفتن مولفه های مختلف خدمات متنوعی را در بخش های مختلف ارائه دهد که با نتایجی چون افزایش سطح رضایتمندی مشتریان همراه بود.

وی در ادامه تاکید کرد که این شرکت در کنار ارائه خدمات درخور به مشتریان خود در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی ظهور و بروز قابل توجهی داشت به طوری که شرکت سهامی بیمه "ما" در پنجمین کنفرانس ملی “فرهنگ ‌سازمانی با رویکرد مدیریت در شرایط بحران" موفق به دریافت جایزه مسئولیت ‌اجتماعی مدیریت شد.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به پاس اتخاذ تدابیر اندیشمندانه در راستای ایفای تعهدات، اقدامات انسان دوستانه از جمله حمایت از محیط بانان کشور و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی و همچنین تلاش های شبانه روزی پرسنل و بالغ بر ۳۰۰۰ نماینده شبکه فروش در راستای  عمل به استراتژی های تبیین شده و مدیریت بحران در زمان شیوع کووید ۱۹ به دکتر بهاری فر مدیر عامل شرکت اعطا شد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب