امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38386 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت درگذشت همکار بر اثر ابتلا به کرونا

خبرایران : مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی درگذشت «سید قادر پور پرتوی» از کارکنان بانک پارسیان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت درگذشت همکار بر اثر ابتلا به کرونا
متن پیام دکتر پرویزیان به شرح زیر است:
اِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون
ضایعه غم انگیز درگذشت زنده یاد"سید قادر پور پرتوی"رییس محترم شعبه شهید بهشتی تبریز بانک پارسیان موجب تاثر بسیار و اندوه فراوان شد.
از دست دادن این همکار عزیز، پرتلاش و متعهدمان پس از سال‌ها خدمت شایسته، براثر ابتلا به بیماری کرونا سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همکاران، جاودانه و ماندگار خواهد بود.
این اتفاق ناگواردر شرایط پاندمی کرونا، بیانگر ایستایی و پایمردی کارکنان خدوم بانک پارسیان در هر سطح و مسئولیتی با هدف خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران است.
اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از هیات مدیره محترم و خانواده بزرگ بانک پارسیان درگذشت این همکار گرامی را تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب