امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38392 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور

خبرایران : مجتبی سعادتی مدیر سابق روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با حکم مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به سمت سرپرست روابط‌عمومی‌ این نهاد منصوب شد.
انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور

به گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی‌ سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، امید حاجتی مدیرعامل خوزستانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در حکمی مجتبی سعادتی را به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی‌ و ارتباطات مردمی این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در متن حکم انتصاب مجتبی سعادتی به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی‌ و ارتباطات مردمی و امور رسانه این سازمان، «اطلاع رسانی دقیق و به موقع اقدامات و خدمات و برنامه های سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور» را در حوزه یارانه ها به مردم «از طریق رسانه های عمومی و فضای مجازی» و «بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی و رسانه ها را برای برقراری ارتباط مطلوب میان سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور و ذینفعان» از جمله وظایف بسیار مهم سرپرست روابط‌عمومی‌ این نهاد برشمرده و بر آن تأکید کرده است.


گفتنی است سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور سال ۱۳۸۶ و در دوره دولت نهم و پس از حذف یارانه ها از اقتصاد کشور و آزادسازی قیمت ها و با هدف توزیع یارانه های دولتی میان اقشار نیازمند و محروم و کم برخوردار جامعه و بنگاه های تولیدی و تولیدکنندگان و بهره کندی این اقشار از منابع مالی حاصل از آزادسازی قیمت ها تشکیل شد. طی چند سال گذشته و با وخامت شرایط اقتصادی در کشور و افزایش آمار افراد نیازمند در دولت دوازدهم جایگاه و اهمیت این سازمان و تأثیر آن بر زندگی مردم بیش‌از همیشه نمایان شد و به همین خاطر اطلاع رسانی دقیق و به موقع موضوعی مهم در این سازمان است.


مدیر روابط‌عمومی‌ اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، سربازرس ویژه و مسئول هماهنگی و پیگیری مصوبات ستاد استانی کرونا در خوزستان با حکم استاندار، فعال اجتماعی و فرهنگی از سوابق کاری مجتبی سعادتی سرپرست خوزستانی اداره کل روابط‌عمومی‌ سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب