امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38421 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری اتفاق افتاد؛

رکابزنی شهردار منطقه ۵ در بازدید از پروژه های ناحیه ۵

خبرایران : شهردار منطقه ۵ در دور دوم بازدیدهای خود از پروژه های سطح منطقه، امروز رکابزنان در ناحیه ۵ حاضر شد و ضمن گفتگو با دبیران شورایاری و برخی شهروندان، بر روند اجرای پروژه های این ناحیه نظارت کرد.
رکابزنی شهردار منطقه ۵ در بازدید از پروژه های ناحیه ۵
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری صبح امروز در دور دوم بازدیدهای خود به ناحیه ۵ رفت و دستورات لازم را برای بهبود و تسریع روند پروژه های این ناحیه صادر کرد.
 
کلهری که در آستانه روز جهانی دوچرخه سواری به ناحیه ۵ رفته بود همراه با معاونین خود و شهردار این ناحیه رکابزنان به بازدید از پروژه ها پرداخت.
 
وی در جریان این بازدید سری به پروژه باغ الهی زد و در جریان آخرین روند ساخت آن قرار گرفت. شهردار منطقه ۵ سپس به بوستان تربیت رفت و در مسیر دوچرخه سواری این بوستان رکاب زد.
 
کلهری در جریان حضورش در بوستان تربیت از جاده تندرستی آن نیز بازدید کرد و همچنین پای صحبت های شهروندانی نشست که برای ورزش به این بوستان آمده بودند. شهروندان در جریان این بازدید مشکلات و پیشنهادات خود را با شهردار منطقه در جریان گذاشتند که کلهری نیز قول رسیدگی به آنها را داد.
 
در جریان حضور شهردار منطقه ۵ در ناحیه ۵ وی همچنین بر پروژه های توسعه محلی این ناحیه نظارت کرد.
 
کلهری که با دبیران شورایاری نیز در مورد این پروژه ها و همچنین پروژه های سال ۱۴۰۰ گفتگو کرده بود از شهردار ناحیه ۵ خواست تا پروژه های باقی مانده از سال ۹۹ این ناحیه با کیفیت خوب وسرعت بالا به بهره برداری برسد.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب