امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38438 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا»

خبرایران : دبیرخانۀ همایش بین‌المللی «انسان‌شناسی در حکمت ابن‌سینا» کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا» را برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا»

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه حکمت و فلسفه ایران، دبیرخانۀ همایش بین‌المللی «انسان‌شناسی در حکمت ابن‌سینا» کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا» را 31 خردادماه برگزار می‌کند.

 لازم به ذکر است که کتاب تعلیقات از مهم‌ترین آثار حکمی ابن‌سیناست که توسط دکتر سید حسین موسویان تصحیح انتقادی شده و در سال ۱۳۹۱ در مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران منتشر شده است. همچنین، در سال ۱۳۹۲ جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش فلسفۀ اسلامی به این کتاب اختصاص یافت.

علاقه مندان تا روز شنبه ۱۵ خرداد فرصت دارند رزومۀ خود را به آدرس ایمیل IBSIC2021@gmail.com ارسال کنند. پس از بررسی رزومه‌ها، مراحل ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان واجد شرایط اعلام خواهد شد. 

مکان برگزاری این کارگاه که دوشنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳و۱۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برپا می شود، به صورت حضوری و مجازی در مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران خواهد بود.

شرط شرکت در کارگاه آشنایی با فلسفۀ اسلامی و زبان عربی و هزینۀ ثبت ‌نام هم ۷۰ هزار تومان است.

در ضمن، از سوی مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، گواهی معتبر شرکت در کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این آدرس http://ibsic.irip.ac.ir/cnf/workshop?lang=fa مراجعه کنمد.

همچنین علاقه مندان، پژوهشگران و دانشجویان فلسفه برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ همایش بین‌المللی انسان‌شناسی در حکمت ابن‌سینا می توانند به این آدرس http://ibsic.irip.ac.ir/ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، همایش بین‌المللی «انسان شناسی در حکمت ابن‌سینا» (IBSIC) در تاریخ‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، 5 - 7 دی‌ماه 1400 در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌ شود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب