امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38448 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 19 طی نشست با شورایاران محلات 13 گانه / تأکید بر پیگیری مطالبات توسعه محور منطقه با نگاه ذره بینی به محلات

خبرایران : مجموعه نشست های شهردار منطقه 19 با شورایاران محلات 13 گانه به منظور بررسی وضعیت کلی منطقه در بحث پروژه های توسعه محله ای با اولویت شناسایی مطالبات در سال 1400 در حال برگزاری است.
شهردار منطقه 19 طی نشست با شورایاران محلات 13 گانه / تأکید بر پیگیری مطالبات توسعه محور منطقه با نگاه ذره بینی به محلات
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، طی این نشست ها که به تفکیک محلات با حضور معاونین، شهرداران نواحی، اعضای شورایاری و مدیران محلات در حال برگزاری است، علی توکلی شهردار منطقه بر ضرورت استمرار این جلسات در راستای پیگیری پروژه های نیمه تمام و نیز احصاء و اجرای مطالبات محلات در سال 1400 تأکید کرد.
او با اشاره به نقش مؤثر شورایاران در شناسایی نیازهای محلات و تعامل با شهروندان اظهار کرد: شورایاران بعنوان رابط بین شهرداری و شهروندان، همواره ما را در اجرای پروژه ها و کسب رضایت مردم همراهی کرده اند و در واقع به نوعی همکار ما در این مجموعه محسوب می شوند.
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته در بحث توسعه محلات اقدامات خوب و تأثیرگذاری انجام شد افزود: طی این اقدامات همه مسائل محلات منطقه و مطالبات آن ها با نگاه ذره بینی استخراج و در قالب پروژه های توسعه محله ای تعریف و اجرا شد.
توکلی مطالبه گری شهروندان را عاملی برای تسریع در اجرای اقدامات دانست و بیان کرد: امسال نیز پروژه های توسعه محله ای با جدیت هرچه بیشتر و براساس یک برنامه منسجم  پیگیری خواهد شد تا ضمن تحقق اهداف مدیریت شهری رضایت شهروندان نیز حاصل شود.
به گفته شهردار منطقه در سال جاری از لحاظ اختصاص اعتبار به پروژه های خرد محله ای در جایگاه سوم بین سایر مناطق قرار داریم و این موضوع گویای اهمیت کار در این منطقه برای تحقق اهداف توسعه محور و آبادانی این محدوده از شهر تهران است.  
در این نشست مرتضی آقامحمدی رابط شورایاران نیز با نگاهی به پروژه های توسعه محله ای سال گذشته بیان کرد: منطقه 19 جزو معدود مناطقی است که با تشکیل یک تیم خوب و منسجم در جهت اجرای پروژه های توسعه ای حرکت کرده اند و در این مسیر توجه ویژه و زحمات شهردار منطقه در پیگیری پروژه ها و اختصاص اعتبار به آن ها بسیار شایسته بوده و جای قدردانی دارد. 
طی این نشست شورایاران منطقه نیز به طرح مطالبات محلات خود پرداخته و خواستار رفع آن ها در برنامه پروژه های توسعه محله ای سال جاری شدند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب