امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38454 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خیابانی در منطقه 2 پایتخت به نام همرزم شهید سلیمانی مزین شد

خبرایران : آئین نامگذاری خیابان شهید سردار حسین پورجعفری ،یار وفادار سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار منطقه 2 و فرزندان گرانقدر شهید برگزارشد.
خیابانی در منطقه 2 پایتخت به نام همرزم شهید سلیمانی مزین شد
به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه2، حسن صفات، شهردار منطقه 2 تهران در آیین نامگذاری خیابانی به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زحمات وفداکاری های این شهید بزرگوار که از محبوب‌ترین چهره‌های کشور هستند، باید پاسداری شود،وحدت، همدلی و همراهی از جمله ثمره‌های خون سردار سلیمانی  و همرزمانشان است که این وحدت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.
وی افزود: شهید سردار پورجعفری صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است وامروز مفتخریک یکی از معابر منطقه  به پاس رشادت های این شهدای والامقام و اشاعه فرهنگ  ایثار و مقاومت، به نام وی مزین شد.
صفات تاکید کرد: به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند .
شهردار منطقه 2 گفت: شهید پورجعفری  مایه افتخار کشور و انقلاب است نامگذاری معابر به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است . 
براساس این گزارش سردارحسین  پورجعفری از اوایل دهه ۱۳۶۰ و همزمان با ورود به سپاه کرمان در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت و در تمام سال‌های فرماندهی حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله و نیروی قدس دوشادوش او بود و سرانجام در کنار مراد و رفیق دیرینش به شهادت رسید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب