امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38457 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۱۹ در مراسم اهدای احکام هیئت رئیسه کارگروه های شورایاری محلات:

تأکید بر نقش مهم شورایاران در افزایش اعتماد شهروندان و توسعه محلات

خبرایران : احکام هیئت رئیسه کارگروه های شورایاری محلات منطقه 19 طی مراسمی با حضور شهردار منطقه، مدیران شهری و اعضای هیئت رئیسه شورایاران محلات این منطقه اهدا شد.
تأکید بر نقش مهم شورایاران در افزایش اعتماد شهروندان و توسعه محلات
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه شورایاران نمایندگان محلات هستند افزود: شورایاران نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان دارند و  تلاش ما  از آغاز فعالیت در این منطقه بر این بوده است تا با کمک، همیاری و مشارکت شورایاران، اقدامات و پروژه ها را با موفقیت پیش برده و با استفاده از نظرات آنها ضمن شناسایی و رفع مطالبات محلات، به رضایتمندی شهروندان دست یابیم.
او ضمن ابراز خرسندی از کسب نمره بسیار مطلوب در پروژه های توسعه محله ای طی ارزیابی عملکرد این منطقه در سال 99 ، این جایگاه را ثمره تلاش همه همکاران مجموعه شهرداری این منطقه و تعهد آن ها نسبت به تحقق اهداف مدیریت شهری در آبادانی این منطقه جنوبی دانست.
این مسئول با اشاره به اینکه منطقه 19 در جذب میزان اعتبار پروژه ها جزو مناطق برتر محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد با بسیج همگانی و مشارکت شورایاران بتوانیم پروژه های این منطقه را با موفقیت به سرانجام رسانده و شاهد تحقق گام های دیگری در راستای آبادانی این منطقه جنوبی باشیم.
در این مراسم مرتضی آقا محمدی رابط شورایاران منطقه نیز ضمن تشکر از توجه ویژه و خدمات شایسته شهردار این منطقه به شهروندان، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۹ در بین مناطق 22 گانه تعامل بسیار مثبت و سازنده ای با شورایاران دارد و همواره از نظرات آنان در خصوص توسعه و آبادانی محلات بهره می برد.
در پایان این مراسم احکام هیئت رئیسه کارگروه های شورایاری محلات منطقه 19 به دبیران کارگروه برنامه و بودجه،خدمات شهری و محیط زیست، عمران و ترافیک، نوآوری و ایده پردازی، فرهنگی و اجتماعی و کارگروه معماری و شهرسازی توسط شهردار منطقه 19 اهدا شد.
 هیئت رئیسه کارگروه های شورایاری محلات منطقه 19 نیز به پاس اقدامات ارزنده شهردار منطقه 19 در اجرای پروژه های منطقه با اهدای لوح از تلاش های شبانه روزی مدیریت شهردار منطقه در راستای توسعه و آبادانی منطقه تقدیر کردند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب