امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38465 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معابر شمال تهران به شبکه همپیوند متصل می شود

خبرایران : معابر شمال تهران با هدف فراهم سازی تردد ایمن و با سهولت برای کم توانان جسمی و حرکتی در قالب مدل شبکه همپیوند، مناسب سازی می شوند.
معابر شمال تهران به شبکه همپیوند متصل می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمران شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: در منطقه یک بین 30 تا 35 درصد افراد برای سهولت توام با ایمنی در تردد نیازمند مناسب سازی معابر هستند که علاوه بر جانبازان و معلولین شامل بانوان دارای فرزند کوچک، کهنسالان، بیماران و .... می شوند بر همین اساس با تشکیل جلسه ستاد مناسب سازی شهر تهران، معابر سطح منطقه یک جهت پیوستن به شبکه فوق مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفت .

افشاری عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد مناسب سازی فضای شهری، ساختمان ها و بوستان ها، بازارهای روز میوه و تره بار، مساجد، ایستگاه های مترو و BRT که در مجاورت با معابر انتخاب شده جهت مناسب سازی قرار دارند با در نظر گرفتن اهمیت و اولویت به صورت همزمان جهت استفاده ی بهینه و سهولت در تردد معلولین و کم توانان جسمی مورد مناسب سازی قرار خواهند گرفت .

این مقام مسئول تصریح کرد: آماده سازی و اصلاح مسیر زرد برای نابینایان، همسطح سازی سواره رو و پیاده رو،اضافه کردن رمپ در کنار پله ها، اصلاح شیب رمپ های موجود و نصب نرده و دستگیره و... از جمله اقدامات اجرایی در این طرح است.

وی افزود: با اتمام طرح های اولویت دار سال ۱۳۹۹این معاونت، حوزه فنی و عمرانی تمامی سعی و تلاش خویش را در راستای اجرای برنامه های مناسب سازی سال ۱۴۰۰ معطوف داشته و بر اساس اولویت های مشخص شده پس از تامین اعتبار از سوی مبادی ذیربط عملیات اجرایی را آغاز خواهد نمود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب