امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38498 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بزرگراه شهید حکیم تعریض می‌شود

خبرایران : شهردار منطقه ۲ تهران اعلام کرد: به منظور روان‌سازی تردد و کاهش بار ترافیکی شبکه بزرگراهی، طرح تعریض مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم محدوده پارک پردیسان اجرا می‌شود.
بزرگراه شهید حکیم تعریض می‌شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۲، حسن صفات  با اشاره به اولویت برنامه های منطقه دربهبود شبکه بزرگراهی ومعابر غرب تهران گفت:  با توجه به  کارکرد فرامنطقه ای بزرگراه شهید حکیم  و همچنین حجم تردد دراین مسیر، بار ترافیکی روزانه  راموجب شده است، 
وی با اشاره به اینکه محدوده پارک پردیسان به عنوان گلوگاه ترافیکی در این بزرگراه شناسایی شد گفت: برهمین اساس عملیات تعریض مسیر شرق به غرب  بزرگراه شهید حکیم محدوده پارک پردیسان به طول 300 متر در حال انجام است.
صفات افزود: این طرح ترافیکی با هدف روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با تعریض این نقطه  و افزتیش قضای عبور خودرو شاهد روانسازی بار ترافیک در این بزرگراه باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب