امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38511 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 17 عنوان کرد؛

احداث 50 متر مربع پیاده روسازی روزانه در منطقه 17

خبرایران : شهردار منطقه 17 از احداث و مرمت 3 هزار متر مربع پیاده روسازی در دو ماه ابتدای سال جاری در معابر محدوده این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.
احداث 50 متر مربع پیاده روسازی روزانه در منطقه 17
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه 17 در این باره گفت: عملیات اجرای احداث و مرمت پیاده رو سازی توسط معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه شکل گرفته است که در اجرای این طرح موزاییک کاری ویژه توان یابان نیز مورد احداث قرار گرفته است.
وی افزود: طی 60 روز اخیر معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه توانسته نزدیک به 3 هزار مترمربع اقدام به احداث و مرمت پیاده رو معابر منطقه کند که به طور میانگین روزانه 50 متر مربع پیاده روسازی و مرمت به مرحله اجرا در آمده است.
شهردار منطقه 17 به شاخص ترین مسیرهای احداث و مرمت پیاده رو سازی در منطقه 17 اشاره کرد و گفت: خیابان زمزم حد فاصل کوچه 13 تا بزرگراه آیت ا... سعیدی، خیابان زاهد حد فاصل خیابان بهبودی تا کوچه صمیمیت، کنار گذر پل قلعه مرغی، خیابان آقا نوری و کوچه بهبودی مورد احداث و مرمت پیاده رو قرار گرفته است.
لطفی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 17 هزار و 82 متر طول پیاده روسازی و 7هزار و 376 متر طول پیاده راه و مسیر دو چرخه در 33 معبر منطقه 17 مورد اجرا قرار گرفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب