امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38520 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دکتر زارع پور ؛

وحید قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ایرانول شد

خبرایران : طی حکمی از سوی دکتر زارع پور مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، وحید قربانی به‌ عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست این شرکت معرفی و منصوب شد.
وحید قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ایرانول شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی شرکت ایرانول، طی حکمی از سوی دکتر زارع پور مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، وحید قربانی به‌ عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست این شرکت معرفی و منصوب شد.


وحید قربانی دانشجوی رشته مدیریت رسانه در مقطع دکتری و دانش آموخته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد است و تا پیش از این، مدیریت واحد ارتباطات گروه صنعتی بارز را برعهده داشته است.


قربانی همچنین مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران ( هلدینگ it ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) )، مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت بورسی "مبین وان کیش"، مدیریت ارتباطات شرکت شمسا (زیر مجموعه سازمان حج و زیارت)، عضویت انجمن فعالان روابط عمومی (افرا)، عضویت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، عضویت کارگزاری روابط عمومی های کشور (شارا) و ... را در کارنامه کاری خود دارد.


وی علاوه بر فعالیت‌هاى فرهنگى، رسانه‌اى و تالیف مقالات مختلف در سال هاى اخیر، تهیه‌کنندگی و کارگردانی چندین برنامه تلویزیونی، مستند را نیز در کارنامه خود دارد.


در متن این حکم آمده است؛ امید است با توکل به خداوند منان و استفاده از تمام توان مدیریتی خویش در تحقق اهداف شرکت موفق و‌ موید باشید.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب