امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38543 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۲۲ در مراسم روز دختر، مطرح کرد؛ شخصیت حضرت معصومه(س)، الگوی برای دختران

خبرایران : به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه۲۲ مراسمی در بوستان بانوان ریحانه برگزار کرد.
شهردار منطقه ۲۲ در مراسم روز دختر، مطرح کرد؛ شخصیت حضرت معصومه(س)، الگوی برای دختران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه ۲۲، معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه، بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) مراسم روز دختر را در بوستان بانوان ریحانه برگزار کرد.
مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲ با حضور در این مراسم طی سخنانی،گفت: این منطقه هر سال در مناسبت‌های مرتبط با حوزه زنان از جمله روز دختر برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند و در سال جاری نیز برنامه‌هایی با هدف تاکید بر نقش و جایگاه دختران در جامعه و خانواده با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی پیش بینی شده است.

شهردار منطقه۲۲ ، دهه کرامت را فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت دانست و افزود: این روز بزرگ فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی ها  است.
رحمان زاده در ادامه ضمن گرامیداشت روز دختر با بیان اینکه دختران در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، افزود: باید برنامه‌ریزی متناسب و تربیت صحیح برای این قشر از جامعه که مادران فردا هستند، داشته باشیم.
وی در پایان تصریح کرد؛ امیدوارم شخصیت حضرت معصومه(س) در جهت الگو سازی برای بانوان به ویژه دختران پیشرو و تحول آفرین باشد.
⭕️گفتنی است در این مراسم، آموزش گروهی مهارتهای زندگی، نقاشی گروهی با مداد رنگی، قصه درمانی گروهی، بازی های گروهی و غیره اجرا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب