امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38557 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مناسب سازی و تجهیز ایستگاه متروی آزادگان به جایگاه توقف دوچرخه و موتورسیکلت در منطقه 19

خبرایران : معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای اقدامات ترافیکی و عمرانی در راستای بهسازی ایستگاه های مترو محدوده این منطقه خبر داد.
مناسب سازی و تجهیز ایستگاه متروی آزادگان به جایگاه توقف دوچرخه و موتورسیکلت در منطقه 19
به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اشاره به اجرای بخشی از این اقدامات در ایستگاه مترو آزادگان گفت: این ایستگاه طی اقدامات اخیر مجهز به جایگاه توقف دوچرخه و موتورسیکلت به منظور تسهیل و ساماندهی محل پارک راکبین شده است. ضمن اینکه به منظور تردد افراد دارای معلولیت برای بهره برداری از خدمات مترو، رمپ ورودی این ایستگاه نیز مناسب سازی شد. 
او با اشاره به آغاز تعمیر و تکمیل سرویس بهداشتی پرتابل ایستگاه مترو آزادگان بیان کرد: عملیات بهسازی این سرویس بهداشتی به منظور بهره وری مسافران، رانندگان تاکسی و عوامل مترو تا پایان هفته آتی به اتمام می رسد. 
مرآتی همچنین از آغاز عملیات تعمیر و اصلاح سه چشمه سرویس بهداشتی در پایانه ایستگاه مترو شریعتی خبر داد و افزود: تجهیز نمازخانه این پایانه و استقرار عوامل مترو در اتاقک جنب سرویس بهداشتی برای استفاده مسافرین و رانندگان تاکسی و عوامل مترو از دیگر فعالیت های اجرایی در این ایستگاه است.
معاون شهردار منطقه در تشریح فعالیت های نگهداشت و ایمن سازی معابر بزرگراهی منطقه نیز گفت: در همین راستا ضمن نصب 52 گاردریل و 38 پایه گاردریل در بزرگراه های کاظمی، آزادگان، شهید تندگویان و شهید هاشمی، گاردریل های آسیب دیده نیز ترمیم شد.
علاوه براین معابر محدوده نواحی یک، دو و سه این منطقه با نصب تابلوهای خطرنما و بیش از 20 مانع استوانه ای آرام سازی شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب