امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3860 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور فعال مؤسسه توسعه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

اولین روز هشتمین نمایشگاه بورس ،بانک و بیمه روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه با حضور مدیران، مسئولین، مشاورین و کارشناسان مؤسسه اعتباری توسعه آغاز شد.
حضور فعال مؤسسه توسعه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و رسانه ها، مدیران، مسئولین، مشاورین و کارشناسان ارشد مؤسسه اعتباری توسعه جهت ایجاد ارتباط مؤثر و دو جانبه و پاسخگویی به سوالات مخاطبین حاضر در نمایشگاه بانک وبیمه،حضور فعال بهم رساندند.

بنابر این گزارش این نمایشگاه که از امروز تا 21 خرداد ماه و از ساعت 9 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، همکاران شعب موسسه اعتباری توسعه ضمن ارایه توضیحاتی در مورد فعالیت ها و خدمات موسسه توسعه، در زمینه جذب مشتری و افتتاح حساب از جمله افتتاح حساب «هدیه تک» اقدام خواهند کرد.

گزارش فوق می افزاید، در کنار غرفه موسسه اعتباری توسعه در طبقه دوم سالن خلیج فارس ، شرکت های عضو هلدینگ مالی گروه اقتصادی توسعه فردا از جمله کارگزاری توسعه فردا و شرکت گسترش انفورماتیک ایرانیان نیز حضور یافته اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب