امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38600 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت مجتمع های مسکونی شمال تهران جهت نصب نیروگاه های خورشیدی

خبرایران: نرخ حق الوکاله بانک سینا برای انواع سپرده های سرمایه گذاری در سال مالی 1398 معادل 3 درصد خالص منابع سپرده گذاران اعلام شد.
مشارکت مجتمع های مسکونی شمال تهران جهت نصب نیروگاه های خورشیدی
🔻رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در مراسم بزرگداشت و یادبود دکتر محمود منصور در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت :بنیادی به نام دکتر محمود منصور ایجاد شود‌.
 
▫️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره مراسم یادبود و بزرگداشت شادروان دکتر محمود منصور استاد برجسته دانشگاه تهران و از پیشکسوتان بزرگ علم روان شناسی ایران و چهره ماندگار در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور برگزار گردید.
دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی ومشاوره در این مراسم گفت :ما امروز سوگواریم. صحبت کردن درباره محمود منصور جسارت می خواهد،اما اینجانب به عنوان دانشجوی کوچک ایشان درس جسارت در مکتب ایشان آموختم امروز به مناسبت فقدان بزرگ مرد علم روانشناسی دورهم جمع شده ایم. خدمت خانواده محترم ،دختر بزرگوار ایشان و جامعه روان شناسی و مشاوره تسلیت عرض می کنم. پیشنهاد می کنم بنیادی  به نام محمود منصور ایجاد شود تا نام و راه اوجاودانه شود.
محمود منصور از بین ما رفته اما راه او، سبک او دانش او از بین نرفته است ؛ما همه رهرو او هستیم.
او دانشجویان زیادی را تربیت کرد .دکتر محمود منصور شخصیت منحصر به فردی بودند ،که در واقع ما سبک معلمی ،شیوه اداره کلاس، شیوه ارتباط با دانشجویان را  از او آموختیم.
راستی و صداقت ،مردانگی و جسارت را از دکتر محمود منصوریادگرفتیم.
از ایشان یاد گرفتیم باید کمترین وقت خودمان را هدر ندهیم و در جهت ارتقای علم و دانش تلاش کنیم .ایشان تا آخرین دقایق عمر مبارک شان مساله روان شناسی و ارتقا آن جزو دغدغه هایشان بودند.دکتر منصور آثاری را از خود به جا گذاشته اندکه همیشه به عنوان چراغی در محافل دانشگاهی ایران باقی خواهد ماند.
من واقعا امروز به جامعه روان شناسی کشور تسلیت عرض می کنم،تسلیتی که جایگزینی برای دکتر محمود منصور نخواهیم داشت .
دکتر محمود منصور هیچ گاه از حافظه تاریخی علم روانشناسی ایران فراموش نخواهد شد. 
امروز به عنوان رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره عرض می کنم ما باید افکار و آمال محمود منصور را چراغ راه خود قرار دهیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.
باز هم به خانواده محترم ایشان و به جامعه روان شناسان و مشاوران کشور تسلیت عرض می کنم و به همه دوستداران دکتر محمود منصور تسلیت عرض می کنم .
تشکر
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب