امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3862 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور موسسه اعتباری توسعه در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

موسسه اعتباری توسعه در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه حضوری فعال خواهد داشت.
حضور موسسه اعتباری توسعه در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

 

به گزارش خبرایران اداره کل روابط عمومی و رسانه، موسسه اعتباری توسعه از 18 تا 22 خردادماه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در طبقه دوم سالن خلیج فارس پذیرای فعالان بازار مالی کشور خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه، موسسه اعتباری توسعه از 18 تا 22 خردادماه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در طبقه دوم سالن خلیج فارس پذیرای فعالان بازار مالی کشور خواهد بود.
این گزارش حاکیست طی روزهای برگزاری این نمایشگاه بزرگ مالی در کشور، مدیران ارشد از جمله مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه نیز ضمن حضور در غرفه این موسسه پاسخگوی مسقیم سوالات بازدیدکنندگان خواهند بود.
 
 
 
 
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، دریافت نظرات ، پیشنهادات و ایده های بازدیدکننندگان، پاسخ به مسائل مورد نظر مخاطبان، تشریح دستاوردهای نوین بانکی ، ارائه محصولات و خدمات جدید در کنار بیان فعالیت های شرکت های اقماری، اقدامات موسسه اعتباری توسعه در طول برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.
هشتمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه با حضور بیش از 290 شرکت داخلی و خارجی از 18 تا 22 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود
برنامه کامل حضور مدیران ارشد موسسه اعتباری توسعه در این نمایشگاه را می توانید از آدرس ذیل دانلود کنید

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب