امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38653 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون رییس جمهور اعلام کرد ؛

عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهدا پس از ۱۰ سال/ تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

خبرایران: وزیر امور خارجه در نامه‌ای به همتایان خود در سراسر جهان، اقدام غیر قانونی اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرد.
عملیاتی شدن واگذاری خودرو به جانبازان و خانواده شهدا پس از ۱۰ سال/ تحقق یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری

به گزارش خبرایران از ایکوپرس-  سعید اوحدی در این آیین که با حضور وزیر صمت، رییس هیات عامل ایدرو، مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو وسایپا) برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: این تفاهم نامه در راستای هماهنگی و همکاری در واگذاری خودرو به جانبازان، خانواده‌های معظم شهداء و مدافعین حرم توسط دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا ارایه می‌شود.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی و شناسایی جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران متقاضی جهت بهره مندی از خدمات مندرج در تفاهمنامه بر عهده بنیاد شهید است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این بنیاد کار معرفی ایثارگران واجد شرایط به شرکت های ایران خودرو سایپا را انجام می‌دهد و پرداخت ثمن خودرو توسط ایثارگران و یا تامین کننده تسهیلات از تعهدات بنیاد است.
اوحدی گفت: خودروها بر اساس برنامه زمان بندی شده تحویل داده می‌شود و خانواده شهداء بر این اساس اولویت بندی می ‌شوند.
وی همچنین تصریح کرد: این موضوع یکی از مطالبات جدی جامعه ایثارگری بوده است که به حمدالله محقق شده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اقساط واگذاری پنج ساله است و امیدواریم که پیگیری‌های لازم با تعامل بانک مرکزی در این راستا انجام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب