امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38717 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درشورای تبليغات صنايع شیر ایران بررسی شد؛

بررسی برنامه تحول مدیریت CRM پگاه توسط روابط عمومی

خبرایران : طرح اولیه تحول مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) دربیست ونهمین جلسه شورای تبلیغات بررسی و مصوب شد.
بررسی برنامه تحول مدیریت CRM پگاه توسط روابط عمومی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه شورای تبلیغات پگاه که به ریاست عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران،برگزار شد بودجه سالانه تبلیغات ، ارتباطات و روابط عمومی صنایع شیر ایران مصوب و طرح اولیه ارتباط بامشتریان نیز ارائه شد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به اهمیت رفتار مناسب سازمانی با مشتریان، خواستار بهبود تعامل با مصرف کنندگان و اقدامات فوری در بهبود این بخش شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری تاکید کرد: جایگاه CRM در پگاه بازیابی شده و مدیریت متمرکز ارتباط با مشتری توسط روابط عمومی اجرایی شود که در این راستا جا دارد تاز همه مدیران ارشد سازمان هم نسبت به پاسخگویی سریع در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است علاوه بر طرح اولیه مدیریت CRM توسط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بودجه سنواتی حوزه تبلیغات برای سال مالی روابط عمومی( مرداد۱۴۰۰ تا مرداد۱۴۰۱) بررسی و تصویب نهایی شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب