امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38778 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

پیشگیری از کرونا محور برنامه های گرامیداشت هفته پزشک در منطقه 19

خبرایران : ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پزشک در منطقه 19 با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا و سرعت بخشی به قطع زنجیره انتقال تشریح شد.
پیشگیری از کرونا محور برنامه های گرامیداشت هفته پزشک در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه هفته پزشک را بهانه ای برای گرامیداشت مقام و منزلت پزشکان و یادبود مدافعان عرصه سلامت دانست و گفت: به همین مناسبت طی این هفته از زحمات پرسنل سایت های واکسیناسیون موجود در منطقه، کادر درمان مراکز بهداشتی فعال جهت انجام تست های تشخیص کرونا و دبیران منطقه ای و محلات کانون پزشکان تقدیر می شود.
او با اشاره به شیوع موج پنجم کرونا و ضرورت افزایش آگاهی شهروندان درخصوص گونه های جدید این بیماری و اجرای اقدامات پیشگیرانه اظهار کرد: در همین راستا ضمن نصب پوسترهای آموزشی در مطب پزشکان، وبینار آموزشی با موضوع تازه های کرونا ویژه شهروندان این منطقه برگزار خواهد شد.
 توکلی در ادامه از راه اندازی مرکز خدمات پیشگیری از کرونا در درمانگاه نعمت آباد خبر داد و گفت: این مرکز به منظور انجام تست های کرونا و پیشگیری از این بیماری تجهیز شده و بزودی راه اندازی خواهد شد.
شهردار منطقه همچنین نگاهی به گوشه ای از اقدامات سلامت محور این منطقه برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا پرداخت و افزود: ارائه خدمات واکسیناسیون در دو پایگاه بوستان ولایت، ارائه خدمات درمانی کرونا در دو مرکز درمانی شرکت شهر سالم، ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی و استقرار تیم‌های پزشکی در 8 پایگاه اختصاص یافته، انجام غربالگری شهروندان و کارکنان، اجرای طرح دورکاری کارکنان، انتقال آموزش های پیشگیرانه و درمانی به شهروندان، توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین شهروندان و ... از جمله اقدامات شهرداری این منطقه در سنگر مبارزه علیه بیماری کرونا محسوب می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب