امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38783 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین پارک هیجانی شهر تهران در منطقه ۲ آماده بهره برداری شد

خبرایران : با افتتاح مجموعه ورزش های هیجانی آدرنالین ، فرصتی برای تجربه جدیدترین بازی‌های هیجانی درشهرک بام منطقه 2 فراهم می‌شود.
اولین پارک هیجانی شهر تهران در منطقه ۲ آماده بهره برداری شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، حسن صفات، شهردار منطقه2 با اعلام این خبرگفت: منطقه دو پایتخت به لحاظ وجود مراکز تفریحی و ورزشی و بوستان های فرا منطقه ای به یکی از مناطق  گردشگری شهر تهران تبدیل شده است.
وی بابیان اینکه شهرداری منطقه  با در نظر گرفتن ضرورت ایجاد توسعه امکانات تفریحی و گردشگری اقدام به احداث مجموعه های ورزشی پرهیجان کرد گفت: برهمین اساس پس از مطالعات صورت گرفته، جنب بوستان پرواز  به عنوان یکی از ظرفیت های موجود برای ایجاد بازی های هیجانی  شناسایی شد و احداث  بازی هایی همچون بانجی چا مپینگ، دیواره سنگ نوردی، ادونچرپارک،سوئینگ، پرش آزاد روی تشک بادی و... با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
صفات با بیان اینکه بازی های هیجانی مطابق با استانداردها و رعایت معیارهای ایمنی احداث شده است افزود:بانجی جامپینگ و راپ سوئینگ از جمله  ورزش ها و تفریحات   مهیج  وهیجانی است که  می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب