امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38790 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درمراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری مطرح شد؛

دولت درحمایت از صنعت گردشگری و هتلداری ایران نقش موثر و مهمی ایفا کند/ صنعت گردشگری همچنان جزو اولویت‌های مردم، مسئولین و حکومت نیست/2200 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 120 هزار میلیارد تومان هم‌اکنون در صنعت هتلداری درحال اجراست

خبرایران: مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتل با محوریت موضوعات مدیریت، آموزش، تجهیزات، اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی وساخت در صنعت هتلداری» صبح امروز سه شنبه 3 اردیبهشت‌ماه 1398 با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری ، دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور واصحاب رسانه در محل سالن ملل مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزارشد.
دولت درحمایت از صنعت گردشگری و هتلداری ایران نقش موثر و مهمی ایفا کند/ صنعت گردشگری همچنان جزو اولویت‌های مردم، مسئولین و حکومت نیست/2200 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 120 هزار میلیارد تومان هم‌اکنون در صنعت هتلداری درحال اجراست

به گزارش خبرنگار خبرایران، مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتل با محوریت موضوعات مدیریت، آموزش، تجهیزات، اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی وساخت در صنعت هتلداری» صبح امروز سه شنبه 3 اردیبهشت‌ماه 1398 با حضور«حسین اربابی» معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ، «محمد حسن اسدی» مدیرکل دفتر تسهیلات و منابع، «محسن امامی» مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،«علی عباس کمری» مدیرعامل گروه هتلهای کوثر، اعضای شورای سیاست‌گذاری ، دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور، عکاسان و خبرنگاران رسانه های جمعی در محل سالن ملل مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار و دراین مراسم  «محمد حسن اسدی» مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اظهارداشت: شناسایی دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و هتلداری کشور یکی از اهداف اصلی دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتلداری است.

 

اسدی: هتل و هتلداری دربخش‌های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و رفاهی، یکی از سخت‌ترین مشاغل و فعالیت‌های خدماتی است

مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورتصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عضویت در شورای سیاست‌گذاری تا حد توان با این نمایشگاه همکاری دارد ومعتقدیم دراین خصوص باید همکاری های زیادی برای هرچه بهترشدن صنعت گردشگری و هتلداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هتل و هتلداری از نظر اندازه، وسعت، حجم کار و بخش‌های متعدد اقامتی، پذیرایی، تفریحی و رفاهی، یکی از سخت‌ترین مشاغل و فعالیت‌های خدماتی است ومی توان دراین خصوص خدمات زیادی را ارائه داد.

 

کمری: دولت در حمایت از صنعت گردشگری و هتلداری ایران می تواند نقش موثر و مهمی ایفاکند

علی عباس کمری مدیرعامل گروه هتلهای کوثر نیز درادامه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتلداری اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی در ابتدای سال با این شرایط و در این سطح به عنوان یکی از نیازهای اساسی صنعت هتلداری ایران را به فال نیک می‌گیریم .

 وی عنوان داشت: درشرایط فعلی، چاره‌ای به جز روی آوردن به صنعت گردشگری و جایگزین کردن آن با اقتصاد مبتنی بر نفت، نداریم و سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری بایستی در نظر داشته باشند این است که هتل، نمونه‌ای کوچک از یک شهر است و صنعت هتلداری همزمان با بیش از 20 صنعت دیگر در ارتباط است و ادامه حیات همه به یکدیگر بستگی دارند.

مدیرعامل گروه هتلهای کوثر تاکید کرد:گروه هتل‌های کوثر تاکنون درصنعت گردشگری و هتلداری کشورفعالیت خوبی داشته است. تاجایی که هتل‌ها و واحدهای اقامتی گروه هتل‌های کوثر به تائید کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همواره در بین برترین‌های استان محل خود و کشورمان ایران قرار دارند.

وی در پایان سخنان خود گفت: به نظرم دولت در حمایت از صنعت گردشگری و هتلداری ایران می تواند نقش موثر و مهمی را از طریق ارائه تسهیلات ارزان قیمت به هتلداران سراسر کشورمان به عنوان حامی ایفا کند و دراین صورت است که می توانیم شاهد رشد و شکوفایی این صنعت عظیم در کشور باشیم.

 

امامی:  صنعت گردشگری همچنان جزو اولویت‌های مردم، مسئولین و حکومت نیست

محسن امامی مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورنیز در ادامه این مراسم اظهارداشت: با وجود رشد و توسعه به وجود آمده طی سال‌های اخیر، صنعت گردشگری همچنان جزو اولویت‌های مردم، مسئولین و حکومت نیست.

مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوربا اشاره به چالش‌های متعدد صنعت گردشگری و هتلداری در حوزه‌های مختلف، ابرازداشت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نیز دارای مشکلات و سختی‌های خاص خود است و اقدامات بخش خصوصی پرچمدار و زمینه‌ساز رشد و توسعه در تمامی حوزه‌ها است . چرا که اقدامات بخش خصوصی در زمینه صنعت گردشگری باعث زنده نگه داشتن این حوزه است و می تواند کمک کننده باشد.

امامی در پایان سخنان خود گفت: صنعت گردشگری و زیرمجموعه‌های آن از جمله هتلداری، یکی از راهکارهای اصلی برای خروج از بحران فعلی است که البته هر یک از فعالان صنعت گردشگری، دولت و حکومت، وظایف مشخصی دارند و می توانند با عمل به این وظایف باعث رشد و بالندگی صنعت هتلداری کشور شوند.

 

اربابی : 2200 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 120 هزار میلیارد تومان هم‌اکنون در صنعت هتلداری درحال اجراست

 حسین اربابی  معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: رویکرد حکومت خوشبختانه از اقتصاد مبتنی بر نفت، کمی تغییر کرده و اقتصاد خدماتی از جمله اقتصاد گردشگری، رفته رفته جای خود در میان مردم، مسئولین و نهادهای مدنی را باز کرده و کمک کمک به رشد می رسد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌های موجود در صنعت گردشگری، صرفا سرمایه‌های مادی نیستند بلکه با حجم عظیمی از سرمایه‌های اجتماعی مواجه هستیم که در این میان می‌توان به عملکرد هتلداران و جامعه واحدهای اقامتی کشور در ایام نوروز و در مواجهه به خسارات ناشی از سیل، اشاره کرد که دراین خصوص صنعت هتلداری کمک شایانی را صورت داد.

اربابی خاطرنشان کرد: بیش از 2200 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 120 هزار میلیارد تومان هم‌اکنون در حال اجراست که از این میان بالغ بر 500 پروژه به هتل، هتل‌آپارتمان و دیگر مراکز اقامتی مربوط می‌شود و در سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها در اختیار هتلداران و فعالان صنعت هتلداری کشور، قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردرپایان سخنان خود گفت: تبلیغات دردنیای امروز نقش بسیار موثر و خوبی دارد. تاجایی که می توان به جرات گفت که صنعت هتلداری و به ویژه هتلداران نیز باید به شکل جدی به حوزه تبلیغات ورود پیدا کنند و درواقع برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری نیز یکی از مصادیق این نوع فعل-الیت ها بوده و امیدوارم در سال های آینده هم ادامه داشته باشد.

بنابراین گزارش، دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتلداری با موضوع مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی مهندسی و ساخت طی روزهای 3 تا 5 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، برگزار می شود.

http://monirexpo.com/Uploads/0Upload/Posters/hodecexpo/fa/2.jpg

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب