امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38876 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مردم از عملکرد تامین اجتماعی رضایت دارند

خبرایران: محبت جمال نیا فرماندار سرپل ذهاب به اتفاق هیات همراه، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از شعبه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید و از نزدیک با رئیس شعبه و همکاران دیدار و گفتگو کرد.
مردم از عملکرد تامین اجتماعی رضایت دارند

محبت جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در جریان این بازدید اظهارداشت: تامین اجتماعی جزء سازمان‌هایی در سطح شهرستان است که تاکنون نارضایتی در خصوص ارایه خدمات به مردم، از آن گزارش نشده است و طراحی و راه اندازی سامانه غیر حضوری ارایه خدمات در این سازمان، طرح تکریم ارباب رجوع را به اوج رسانده و طبق گزارشات دریافتی مخاطبان از عملکرد این سازمان رضایت دارند.

وی افزود: پیشرو بودن سازمان تامین اجتماعی در استفاده از فناوری اطلاعات، سهولت دسترسی به خدمات، کاهش تردد‌های غیر ضرور به شعب، کاهش ترافیک شهری و بالتبع کاهش مصرف انرژی و پاکیزگی هوا را برای مردم به ارمغان آورده است.

جمالی نیا در ادامه بازدید و دیدار خود ضمن گفتگو با همکاران شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب بر تعامل و ارتباط دو سویه و تنگاتنگ تامین اجتماعی و دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان و پشتیبانی فرمانداری از تامین اجتماعی بخاطر کسب رضایت مطلوب ارباب رجوع، تاکید کرد.

قدمی رئیس شعبه تامین اجتماعی سرپل ذهاب نیز در این بازدید آخرین تحولات چشم گیر در حوزه خدمت رسانی غیر حضوری به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را تشریح و اظهار امیدواری کرد: نتیجه همه تلاش‌های همکاران در نهایت، منجر به کسب رضایت و تکریم حداکثری ارباب رجوع نسبت به خدمات سازمان شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب