امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38889 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک تجارت و صنعت نفت تعاملی برای همیشه؛

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

خبرایران : رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت همزمان با 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، در پیامی این روز را به مدیران و پرسنل خدوم این صنعت تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:

" نفت؛ صنعتی که ارزش می آفریند"

 

یکی از افتخارات مدیران و کارکنان بانک تجارت در اقصی نقاط کشور همواره تعامل و همگامی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوده است. این تعامل دیرینه و ماندگار با فعالان صنعت نفت در دهه های اخیر با مشارکت و نقش آفرینی بانک در بزرگ ترین طرح ها و پروژه های این حوزه به منصه ظهور رسیده و بانک تجارت در همه حال کوشیده است تا با طراحی مدل های نوین و کارآمد برای تامین مالی پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همچنان بانکی برازنده و سازمانی برای این صنعت استراتژیک و ارزش آفرین باشد.

شرایط کنونی کشور بویژه در سالهای اخیر بواسطه تشدید تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، نقش صنعت نفت را بیش از همیشه عیان کرد. این صنعت مانند همیشه با ارتقاء ظرفیت ها، نقش محوری خود را در شکوفایی هر چه بیشتر صنایع بالا و پایین دستی این حوزه ایفا کرد و افقی روشن را فرا روی اقتصاد ایران سربلند قرار داد.

بدون شک هرآنچه طی این سالها در مسیر رشد علمی، تخصصی و تعالی محور این صنعت شاهد بوده ایم مرهون پشتکار، از خود گذشتگی و اراده سترگ مردان و زنان خستگی ناپذیری است که با پشتوانه ای از توانمندی و تخصص در کارزار و جبهه جهاد اقتصادی سربلند تر از همیشه برای اقتدار ایران ایستاده و از پای نمی نشینند.

وظیفه دارم به نیابت از هیات مدیره و همکاران عزیزم در بانک تجارت فرا رسیدن 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت و نوروز 1400 را به وزیر محترم نفت و جمله مدیران، کارشناسان و کارکنان دلسوز و فرهیخته صنعت نفت تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم .

 

رضا دولت‌آبادی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب