امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38930 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سال 1397 صورت گرفت :

ارائه بیش از 2 میلیون نفر - ساعت آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه در استان تهران

خبرایران : 2 میلیون و 192 هزار و 627 نفر – ساعت آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه در استان تهران طی سال گذشته ارائه شد.
ارائه بیش از 2 میلیون نفر - ساعت آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه در استان تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان فراهم نمودن زمینه اشتغال را مؤلفه اصلی و مهم در ارائه آموزش های مهارتی عنوان کرد و گفت: 2 میلیون و 192 هزار و 627 نفر-  ساعت در 50 پادگان در سطح استان تهران آموزش های مهارتی را در سال گذشته فرا گرفتند.

وی با اشاره به 21 حرفه آموزشی ارائه شده به سربازان وظیفه، افزود: با توجه به ماهیت خدمت سربازی و ساختار آن، دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای ارائه آموزش های مفید و بازار محور به این سرمایه های انسانی است تا پس از پایان خدمت، وارد بازار کار شوند.

به گفته ی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران پیش بینی تنوع حرفه های آموزشی ارائه شده در پادگان ها در سال آتی را 30 حرفه عنوان در60 پادگان عنوان کرد.

وی با اعلام این مطلب که نیازسنجی آموزش در بخش‌های مختلف بر اساس فرهنگ و ظرفیت های موجود صورت می پذیرد، اظهار داشت: نصب و سیم کشی تجهیزات الکتریکی ساختمان، مکانیک موتورهای بنزینی، بازپیچی موتورهای اسنکرون 3 فاز، جوشکاری TIG فولاد کربنی، دردوگری، صنایع ساختمان، فناوری اطلاعات و ... از رشته های مهارتی مطابق با استانداردهای بین المللی از رشته های ارائه شده توسط آموزش فنی و حرفه ای استان تهران است.

گرزین در پایان تعهد ارائه آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در سال 97 را  2 میلیون و 192 هزار و 627 نفر - ساعت اعلام و تصریح کرد: آموزش های پایه و پیشرفته سربازان در محل پادگان ها ارائه می شود و پس از پایان دوره و انجام سنجش کتبی و عملی، گواهینامه بین المللی الکترونیکی مهارت به آنها اعطاء می شود

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب