امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38981 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واکنش توسعه‌دهنده تلگرام‌طلایی به ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی

خبرایران: روابط‌عمومی شرکت راهکار سرزمین هوشمند در واکنش به ادعاهای بهرام شاه‌محمدی که به عنوان کارشناس فناوری اطلاعات در برنامه صبحگاهی «یه روز تازه» حضور پیدا کرده بود، واکنش نشان داد.
واکنش توسعه‌دهنده تلگرام‌طلایی به ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی
روابط‌عمومی شرکت راهکار سرزمین هوشمند در واکنش به ادعاهای بهرام شاه‌محمدی که به عنوان کارشناس فناوری اطلاعات در برنامه صبحگاهی «یه روز تازه» حضور پیدا کرده بود، واکنش نشان داد و ادعاهای مطرح شده توسط او را تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است: «ادعای کمک مالی 400 میلیارد تومانی به شرکت توسعه دهنده تلگرام‌طلایی و تخصیص 1000 سِروِر به این شرکت کاملا دروغ و مستعد پیگیرد قانونی و حقوقی است. کارشناس این برنامه مدعی شده بود که 400 میلیارد تومان کمک مالی و 1000 سِروِر در اختیار توسعه‌دهنده تلگرام طلایی قرار گرفته‌ است در حالی که این دو ادعا صحت ندارند و بر گوینده لازم است برای سخنان خود ادله و شواهد قابل استناد ارائه کند. شرکت راهکار سرزمین هوشمند اعلان می‌دارد حق شکایت و پیگیرد قانونی را برای خود کاملا محفوظ دانسته و در صورتی که تهیه‌کننده این برنامه به همان نحو که امکان نشر چنین ادعاهایی را برای مهمان برنامه خود فراهم کرده بود، ادله ادعاهای مطرح شده و پاسخ این شرکت را در برنامه پخش نکند، قطعا از سوی این شرکت با پیگیری قانونی مواجه خواهد شد.»
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب