امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مقابل کاخ سفید؛

معشوقه اوباما کشته شد

بین الملل، خبرايران: «تئوری توطئه» ستونی است که به وقایع محکوم به فراموشی در جهان توطئه‌زده امروز می‌پردازد. اتفاقاتی که جلوی چشم‌ها رخ می‌دهند اما علاملان و زمینه‌های وقوع‌شان توسط رسانه‌های زنجیره‌ای سلطه مسکوت گذاشته می‌شود یا به شکل تحریف شده پوشش داده می‌شود.
معشوقه اوباما کشته شد

به گزارش خبر ايران، حدود 2 ماه پیش بود که یک حادثه تراژیک بسیار نادر در محوطه مقابل کاخ سفید توجه افکار عمومی سراسر جهان را به خود معطوف کرد اما بلافاصله رسانه‌های شرکتی آمریکا روی آن سرپوش گذاشتند، در حالی که تیراندازی یک زن جوان پشت رل یک ماشین آن هم در حالی که کودک خردسالش در صندلی است در حالت عادی باید خبری بسیار جالب توجه برای مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی و نشریات پرتیراژ قلمداد شود. پرسش اینجاست که چه چیز این ماجرای غمبار عادی نیست؟ قطعا برای پاسخ ذهن‌تان متوجه موقعیت مکانی حادثه می‌شود، یعنی کاخ سفید! بله درست است. اما حقیقت این است که قتل این مادر تیره‌پوست ارتباطی بسیار عمیق‌تر از مختصات مکانی با کاخ سفید دارد.

در حقیقت موضوع کاملا به ساکن حال حاضر کاخ ریاست‌جمهوری ایالات متحده مربوط است؛ باراک اوباما! جمیز دیویا منینگ (معلوم نیست چرا همه افشاکنندگان دستگاه حاکمه آمریکا نام فامیل‌شان منینگ است، اما این یکی را با بردلی منینگ، افسر اطلاعاتی افشاگر اسناد ویکی‌لیکس اشتباه نگیرید، او سفیدپوست و کوتاه قد است اما این یکی کشیشی فربه و تنومند!) پیشوای مذهبی کلیسای ماموریت جهانی در «آتلاه» فاش کرده است که ماریام کری (این بانوی مقتول را هم با ماریا کری، خواننده مشهور آمریکایی و دورگه برزیلی ایرلندی اشتباه نگیرید، اگرچه هر دوی آنها دست‌کم یک وجه مشترک داشته‌اند و آن داشتن سر و سر با سیاستمداران رده بالاست.) 34 ساله در حقیقت معشوقه مطرود رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.این واعظ پروتستان می‌گوید این بانوی جوان تیره‌پوست که متخصص بهداشت دهان و دندان بوده، در روز سوم اکتبر سعی داشت فرزند ناخلف باراک اوباما را که تازه به دنیا آورده بود به پدرش نشان دهد و برای این کار هم قبلا پدر نامشروع بچه‌اش را در جریان گذاشته بود. در حالی که این در اصل تله‌ای بود که اوباما برای او گذاشته بود و به سگ‌های نگهبانش دستور داده بود در صورت مشاهده فردی با مشخصات فوق همراه یک کودک خردسال در اطراف کاخ سفید، یا او را بکشند یا بگیرند! در روز حادثه، ماریام کری اهل کنتیکت سعی کرده بود با اتومبیلی که کودک نوزادش را پشت آن گذاشته بود از موانع اطراف کاخ سفید رد شود.کشیش منینگ در این باره می‌گوید: «هیچ‌کس برای کمک به این زن درمانده نیامد و این به معنای محافظت از چیزی بود که آنها احساس می‌کنند اهمیتی فراتر (از جان او) دارد و هسته اصلی ماجرا بود. در این حادثه بی‌چون و چرا از باراک حسین اوباما محافظت می‌شد!» او می‌افزاید: به همین دلیل بلافاصله پرونده قتل این زن رنگین‌پوست که با شلیک مستقیم ماموران امنیتی ریاست‌جمهوری کشته شد، مختومه اعلام شد. پیش‌تر یک سایت به نام «این به چه معنی است؟» (what does it mean) پرده از رازی برداشته بود که توسط مقامات سرویس مخفی روسیه کشف شد و نشان می‌داد اوباما به دنبال یک مراجعه فوری دندانپزشکی در 18 ماه مه 2011 (در سومین سال ریاست‌جمهوری) با ماریام کری ارتباط عاشقانه برقرار می‌کند که به باردار شدن او می‌انجامد.طبق شواهد، اوباما که مه 2011 برای سخنرانی در مراسم فارغ‌التحصیلی آکادمی گارد ساحلی رفته بود به خاطر نیاز فوری به دندانپزشک در یک مطب توقف می‌کند. دلیل درد دندان رئیس‌جمهور این بوده که یک تکه پسته در یکی از دندان‌های پشتی او گیر کرده بود. وقتی اوباما در مطب بوده رابطه‌ای دوستانه با خانم کری برقرار می‌کند و او بلافاصله حامله می‌شود. اما وقتی کری درخواست اوباما برای سقط جنین را رد می‌کند به دردسر می‌افتد. در واقع کشاندن ماریام کری به واشنگتن و نحوه دعوت غیررسمی از او برای ورود به محوطه کاخ‌سفید معنایی جز دعوت معشوقه رئیس‌جمهور به مرگ نبود چون ماموران از پیش دستور داشتند به او تیراندازی کنند. حال به نظر می‌رسد اوباما دچار دردسری به مراتب بزرگ‌تر از کلینتون شده باشد. او حالا فقط یک رئیس‌جمهور خیانت‌پیشه که دروغ گفته است، محسوب نمی‌شود بلکه یک قاتل مخوف هم هست. در ضمن هنوز از سرنوشت آن طفل خردسال که نام فامیل اوباما را یدک می‌کشد خبری در دست نیست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب