امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جشنواره فروش بیمه تکمیلی سازمانی ازکی مناسب سازمان‌ها و شرکت‌ها

خبرایران: بیمه تکمیلی سازمانی یکی از انواع بیمه‌های تکمیلی است که در حال حاضر این بیمه را می‌توان با امکانات و مزایای ویژه و برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها از ازکی خریداری کرد. در ادامه به معرفی بیمه تکمیلی سازمانی، شرایط و مزایای آن و همچنین انتخاب بهترین بیمه تکمیلی‌ می‌پردازیم.
جشنواره فروش بیمه تکمیلی سازمانی ازکی مناسب سازمان‌ها و شرکت‌ها

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام بیمه ازکی، با توجه به افزایش هزینه‌های درمان در سال‌های اخیر، داشتن بیمه تکمیلی اهمیت زیادی برای همه افراد پیدا کرده است. به طوری که شرکت‌های بیمه به دنبال ارائه بیمه تکمیلی در قالب طرح‌ها و بیمه‌نامه‌های مختلف هستند. بیمه تکمیلی دو نوع کلی دارد: بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی سازمانی (گروهی). در بیمه تکمیلی گروهی کارمندان شرکت‌ها و افراد تحت تکفلشان می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند؛ اما در بیمه تکمیلی انفرادی هر فرد می‌تواند به تنهایی از پوشش‌های بیمه تکمیلی استفاده کند. بیمه تکمیلی انفرادی و سازمانی تفاوت‌هایی با هم دارند که آن را بررسی خواهیم کرد.

مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی

اگر شما عضو گروه یا سازمان خاصی هستید، بهتر است به جای بیمه تکمیلی انفرادی از بیمه تکمیلی گروهی استفاده کنید. به این دلیل که بیمه تکمیلی سازمانی حق بیمه مناسب‌تری دارد و ضمناً در بیشتر سازمان‌ها بخشی از این حق بیمه توسط کارفرما پرداخت می‌شود.

همچنین در بیمه تکمیلی سازمانی پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه‌نامه بر اساس توافق سازمان متقاضی بیمه و شرکت بیمه‌گر تعیین می‌شود و می‌تواند سقف بالایی داشته باشد، در حالی که بیمه تکمیلی انفرادی پوشش‌ها و سقف تعهدات معینی دارد و امکان تغییر یا افزایش در آن وجود ندارد.

از طرف دیگر معمولاً شرکت‌های بیمه قبل از صدور بیمه تکمیلی انفرادی، انجام آزمایشات پزشکی برای تأیید سلامت بیمه شده را اجباری کرده‌اند؛ اما در بیمه تکمیلی سازمانی چنین الزامی وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای بیمه تکمیلی سازمانی این است که در صورتی که تعداد بیمه شده‌ها زیاد باشد، دوره انتظار استفاده از پوشش‌های آن کاهش پیدا کرده و گاهاً حذف می‌شود.

بهترین بیمه تکمیلی

اگر قصد خرید بیمه درمان تکمیلی را دارید و به دنبال انتخاب بهترین بیمه تکمیلی هستید، بهتر است در انتخاب خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

- بیمه‌ای را انتخاب کنید که پوشش‌های بیشتر و سقف تعهدات بالاتری داشته باشد.

- بیمه‌ای را انتخاب کنید که دوره انتظار کمتری برای پوشش‌های خود داشته باشد، به خصوص پوشش زایمان و عمل‌های جراحی.

- به فرانشیز توجه داشته باشید. هرچه فرانشیز بیمه‌ای که می‌خرید کمتر باشد، می‌توانید هزینه درمان خود را کامل‌تر دریافت کنید.

- شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنید که در زمان پرداخت خسارت یا همان پرداخت هزینه‌های درمان شما بهتر عمل کند و خسارت‌های مربوطه را سریع‌تر و راحت‌تر پرداخت کند.

- در بیمه تکمیلی شرکت بیمه‌ای بهتر است که با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیشتری طرف قرارداد باشد.

- برای بیشتر افراد قیمت بیمه‌ای که خریداری می‌کنند اهمیت زیادی دارد و می‌توانیم بگوییم بیمه تکمیلی بهتر است که با مناسب‌ترین قیمت، پوشش‌های کامل‌تر، تعهدات بیشتر و خدمات بهتری را به شما ارائه می‌دهد.

برای انتخاب و خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی (به صورت انفرادی و گروهی) مشاوران ازکی در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم، بهترین بیمه تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی

در بیشتر شرکت‌های بیمه محدودیت‌هایی برای صدور بیمه تکمیلی سازمانی وجود دارد. به خصوص اگر تعداد کارکنان سازمان متقاضی بیمه کمتر از ۵۰ نفر باشد؛ اما به تازگی مرکز مشاوره و انتخاب بیمه ازکی طرح‌های ویژه‌ای را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر گرفته است. به این صورت که شرکت‌ها با هر تعداد پرسنل و هر شرایطی متقاضی بیمه تکمیلی باشند، ازکی بهترین بیمه تکمیلی را به آن‌ها پیشنهاد و ارائه می‌دهد.

از دیگر مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان برای پرسنل شرکت‌ها

- ارائه مشاوره‌های بیمه‌ای به مدیران شرکت‌ها

- آنالیز هفتگی خسارت

- پرداخت سریع خسارت

با خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی پرونده‌های خسارت یا هزینه‌های درمانی پرسنل هر شرکت به صورت هفتگی بررسی می‌شود و خسارت بیمه شده‌ها در مدت زمانی کوتاه‌تر از سایر شرکت‌های بیمه (۲ تا ۳ هفته) پرداخت می‌گردد. همچنین خدمات مربوط به مشاوره و آموزش رایگان نیز به مدیران و پرسنل شرکت‌ها ارائه می‌شود.

نحوه استفاده از بیمه تکمیلی و دریافت هزینه‌های آن

یکی از سوالات متداولی که پس از خرید بیمه تکمیلی برای بیمه شده‌ها به وجود می‌آید، در خصوص نحوه دریافت خسارت یا هزینه‌های درمانی از شرکت بیمه است.

برای استفاده از بیمه تکمیلی و دریافت خسارت‌ها دو روش پیش روی شماست:

۱ - در روش اول شما می‌توانید به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه خود مراجعه کنید. بعضی از این مراکز درمانی امکان صدور معرفی نامه آنلاین دارند؛ یعنی در همان محل برای شما معرفی نامه صادر می‌شود؛ اما برای مراجعه به برخی از مراکز درمانی که چنین امکانی ندارند، باید قبل از مراجعه از نمایندگی بیمه خود معرفی نامه دریافت کنید. در این روش هزینه‌های درمانی شما تا سقف تعهد بیمه و با کسر فرانشیز پرداخت خواهد شد.

۲ - در روش دوم شما می‌توانید به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد بیمه مراجعه کنید. در این روش شما باید هزینه‌های درمانی لازم را شخصاً پرداخت کنید و پس از آن با ارائه مدارک و پرونده‌های پزشکی مورد نیاز به نمایندگی بیمه مراجعه کنید و هزینه‌های انجام شده را با توجه به تعرفه‌های موجود و با کسر فرانشیز از شرکت بیمه دریافت نمائید. البته در صورتی که خرید بیمه تکمیلی خود را از طریق ازکی انجام دهید، مراحل دریافت خسارت توسط ازکی انجام خواهد شد.

بین دو روش ذکر شده، پیشنهاد مشاوران ازکی انتخاب روش اول است. به این دلیل که پرداخت خسارت در این روش سریع‌تر و راحت‌تر انجام خواهد شد.

خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی

پس از بررسی شرایط و مزایای بیمه تکمیلی سازمانی، به موضوعی مهم یعنی خرید این بیمه می‌پردازیم. با توجه به مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی، همه شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در سایت ازکی درخواست خود را برای خرید این بیمه ثبت کنند و پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی کارشناسان ازکی، برای خرید آن اقدام کنند.

با خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی، مدیران سازمان‌ها می‌توانند برای پرسنل و کارمندان خود به سادگی و با شرایط ویژه بیمه تکمیلی تهیه کنند.

Azki.com به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه آنلاین، انواع بیمه‌نامه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر … را ارائه می‌دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب